תרבות ופנאי

נציג האירוויזיון הלך לעולמו בגיל 66 מסרטן: "נפטר בשלווה"

האמפרי קמפבל, אשר ייצג את הולנד באירוויזיון בשנת 1992 בו הוא זכה במקום התשיעי, הלך לעולמו בתחילת השבוע בגיל 66 בלבד לאחר מאבק במחלת הסרטן. משפחתו ציינה כי הוא היה חולה קשה, אך נפטר "בשלווה וללא כאבים"
מערכת ice | 
הופעה-אילוסטרציה (צילום pixabay)
האמפרי קמפבל, אשר זכור במיוחד כמי שייצג את הולנד באירוויזיון בשנת 1992, הלך לעולמו שלשום (שני), בגיל 66 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. גופתו מסרה כי הוא היה חולה קשה, אך כי הוא נפטר "בשלווה וללא כאבים". עוד הם ציינו כי החליטו לתרום את גופתו לטובת חקר מדעי.
קמפבל נולד ב-26 בפברואר 1958, בעיר מואנגו שבסורינאם (דרום אמריקה). בשנת 1973 זכה בתחרות מוזיקה שנערכה בעיר הולדתו, מה שהצליח להצית את הניצוץ הראשון עבורו מבחינת הקריירה הבינלאומית שלו, והוביל אותו לצאת לסיבוב הופעות באירופה. בסופו של דבר הוא החליט להשתכן בהולנד ובילה שם את שארית חייו.
בשנת 1992 ייצג את הולנד באירוויזיון, וסיים במקום התשיעי עם 67 נקודות. בהמשך הוא התחתן עם הזמרת רות ג'קוט, מי שייצגה את הולנד באירוויזיון שנה אחת בלבד אחריו, והייתה זמרת הליווי שלו. האמפרי החליט להשקיע את מרבית הקריירה שלו בתחום ההפקה, והוא עבד עם אמנים גדולים בתחום. כמו כן, הוא היה אמור לצאת לסיבוב הופעות ברחבי הולנד בשנת 2025, אם כי לאור מצבו הבריאותי הוא החליט לבטל את המהלך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה