קריפטו

בורסת הקריפטו Bianance יוצאת מאוסטרליה: זו הסיבה

בורסת הקריפטו Bianance פנתה לנציבות האוסטרלית לניירות ערך והשקעות בבקשה לבטל את בורסת הקריפטו במדינה. הסיבה - חקירת הרגולטור שהחלה בחודש פברואר
מערכת ice | 
ביננס (צילום pixabay)
רישיון הנגזרים האוסטרלי של Bianance בוטל לבקשת בורסת הקריפטו עצמה, כך מסרה הנציבה האוסטרלית לניירות ערך והשקעות (ASIC) ביום חמישי. הבקשה הגיעה לאחר שהרגולטור החל ב"בדיקה ממוקדת של Bianance" בפברואר.
חל מה-14 באפריל, לקוחות הנגזרים של Bianance שבאוסטרליה לא יוכלו לפתוח או להגדיל את עמדות המסחר הקיימות שלהם. עד 21 באפריל, Bianance תידרש לסגור את כל פוזיציות המסחר שנותרו, כך נמסר מהרגולטור.

"הסקירה ממוקדת שלנו בעניינים אלה נמשכת, כולל התמקדות בהיקף הנזקים לצרכנים", אמר יו"ר ASIC, ג'ו לונגו. "בעקבות ההתקשרות האחרונה עם ASIC, Bianance בחרה להמשיך בגישה ממוקדת יותר באוסטרליה על ידי סיום עסקי Bianance Australia Derivatives", אמר דובר החברה.
הבדיקה הרגולטוריות של Bianance גברה בשבועות האחרונים ובחודשים האחרונים. בעיות איסור הלבנת הון ובעיות ציות ללקוח היו בלב התלונה הנרחבת של הוועדה האמריקאית למסחר בחוזים עתידיים על סחורות נגד בורסת הקריפטו ומייסדה, שאנגפנג זאו. התלונה פירטה כיצד עמלות ממסחר בנגזרים סיפקו הכנסה משתלמת ביותר ל-Bianance.
נתח השוק של החברה ירד ב-16% בשבועות האחרונים ולמרות זאת היא נותרה בורסת הקריפטו הדומיננטית ביותר בעולם מבחינת נפח הפעילות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה