קריפטו

הקריפטו היומי: השוק בעלייה, "אפקט אילון מאסק" נגמר

שוק מטבעות הקריפטו משמח את המשקיעים לרגל החג, כאשר כלל האסימונים הגדולים חוץ מאחד רשמו עליות. מי אותו האחד שירד? הדוג'קוין, שחוזר לשגרה אחרי הסערה שעורר אילון מאסק
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
חג פסח שמח בהחלט לכל משקיעי הקריפטו! השוק סוגר יממה חיובית ביותר, כאשר כמעט כלל המטבעות הגדולים רשמו עליות, חוץ מאחד. הדוג'קוין, אשר זינק ביומיים האחרונים, לאחר שבעלי טוויטר, אילון מאסקהחליף את הסמל של הפלטפורמה החברתית לזה של הדוג'קוין והעלה ציוץ בנושא. כעת, המטבע חוזר לשגרה ורושם היום ירידה של 2.59%.
ביטקוין, המטבע הגדול ביותר של שוק הקריפטו, ממשיך לטפס לאט לאט למעלה, עם עלייה נוספת של 1.15% ומחירו עומד כעת על 28,516 דולר ליחידה. את'ריום, המטבע השני בגודלו, רושם את העלייה הגדולה של היום בגובה 4.46%. מחירו נכון להיום הוא 1,909 דולר ליחידה.
הביננס קוין, שנמצא בתקופה מאכזבת ולאחרונה נלחם על המקום השלישי בשוק מול הריפל, מתאושש עם עלייה קלה של 1.39% ומחירו עומד כעת על 314 דולר ליחידה. הריפל לא נשאר מאחור וגם הוא רושם היממה עלייה של 3.84% ומחירו נכון לרגע הזה הוא 0.51 דולר ליחידה. הקרדאנו לא רשם שינוי מיוחד, עם עלייה מינורית של 0.91%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה