קריפטו

בורסות קריפטו חדשות בדרך: מה גרם לביקוש השיא?

שבע חברות ניירות ערך מקומיות גדולות בדרום קוריאה מבקשות אישור להפעיל בורסות מטבעות קריפטוגרפיים. שתי חברות רשומות לפי שם בדוח: Mirae Asset Securities ו-Samsung Securities, הרבה בזכות הבחירות האחרונות במדינה
מערכת ice | 
קריפטו (צילום unsplash)
מערכת הנכסים הדיגיטליים המוסדיים בדרום קוריאה רואה עלייה בביקוש בעקבות הבחירות המקומיות לנשיאות של Yoon Suk-Yeol. שבע חברות ניירות ערך מקומיות גדולות בדרום קוריאה הגישו בקשה להקים בורסות לביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים, לפי דיווח מקומי של NewsPim.
רק שתיים מהחברות, Samsung Securities ו-Mirae Asset Securities, צוינו בדוח. עם זאת, כל שבע החברות הגישו בקשה לאישור ראשוני להפעלת בורסה במהלך המחצית הראשונה של 2023. מירה הוא בנק ההשקעות הגדול ביותר לפי שווי שוק בדרום קוריאה עם נכסים מנוהלים של 648 מיליארד דולר. חברת ניירות הערך מתכננת להקים חברה בת במסגרת זרוע הייעוץ Mirae Consulting שתפעיל את הבורסה.
בנוסף, Mirae מבקשת להצטרף לצוות טכני למחקר ופיתוח של ביטקוין ופלטפורמות אחרות מבוססות בלוקצ'יין, על פי הדו"ח. באופן דומה, סמסונג עורכת מחקרים על הדרך הטובה ביותר להיכנס למערכת האקולוגית של ביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים. חברת ניירות הערך ניסתה להוביל את הפיתוח של פלטפורמת מסחר במטבעות קריפטוגרפיים בשנה שעברה, אך לא הצליחה לרכוש את הכישרון הדרוש לשם כך, לפי הדיווח.

על פי הדיווחים, הזרם הפתאומי של עניין מוסדי בדרום קוריאה נבעה מהבחירות האחרונות לנשיאות של יון סוק-יאול. בעקבות הקמפיין שלו, נשיא דרום קוריאה הבטיח ביטול רגולציה של שווקי הביטקוין והקריפטו. "עלינו לעבור למערכת רגולציה שלילית כדי להבטיח שלפחות לשוק הנכסים הווירטואליים אין דאגות", אמרה אז סוק-יאול.
ואכן, הוועדה לשירותים פיננסיים במדינה (FSC) מתכננת לפעול תוך התאמה רגולטורית על ידי קידום מסגרת רגולטורית עבור חברות מסוג זה. המסגרת התבקשה באופן שגרתי על ידי איגוד ההשקעות הפיננסיות של צפון קוריאה, על פי הדו"ח. בנוסף, על פי הדיווחים, ה-FSC ישנה את החקיקה הקיימת עבור מטבעות קריפטוגרפיים וניירות ערך על מנת להפריד בין אסימוני אבטחה לאסימוני אבטחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה