קריפטו

הקריפטו היומי: ירידות לרוב המטבעות, אחד ממשיך להפתיע ולעלות

כמעט כל המטבעות ממשיכים לרדת, והיום הירידות ניכרות אף יותר. הביטקוין והאת'ריום צונחים, רק הביננס קוין עלה במקצת בין המטבעות הגדולים
מערכת ice | 
הקריפטו בירידה (צילום freepik, vecteezy)
שוק הקריפטו היומי שוב ראה ירידות ניכרות כמעט בכל המטבעות הגדולים. אפילו האת'ריום שרתח לאחרונה, והריפל שעלה במתינות, גם הם צונחים היום, וכך נמשכת מגמת הצלילה שהחלה מחדש בסוף השבוע. עם זאת, יש הפתעה אחת בדמות הביננס קוין, שעלה היום עלייה מתונה בשוויו.
המטבע הבכיר, הביטקוין, רושם היום ירידה של 1.29%, לעבר מחיר של כ-21,250 דולר. החשש בקרב מחזיקי המטבע הוא חזרה אל מתחת לרף ה-20 אלף, שעלולה להוות נפילה שתגרור עמה את כל השוק.
המטבע השני, האת'ריום, נמצא לאחרונה דווקא בתקופה אופטימית ביותר, וכולם מצפים להשקת הפלטפורמה החדשה שהוא יתבסס עליו, פלטפורמה מבטיחה שאמורה להיות גם ידידותית לסביבה. עם זאת, ביממה האחרונה רשם האת'ריום צניחה של 3.55% בשוויו, עד למחיר של כ-1,567 דולר.
המטבע של בורסת הקריפטו הגדולה בעולם, ביננס קוין, רושם את העלייה היחידה של היום בין המטבעות המובילים - עלייה מתונה של 0.37%, עד למחיר של 295.90 דולר, ושווי שוק כללי של 47.73 מיליארד דולר.
הריפל, שלאחרונה נהנה מעליות יורד היום ב-2.78%, למחיר של כ-0.33 דולר, וקראדנו אחריו ירד בכ-3% למחיר של 0.44 דולרים, עם שווי שוק נמוך יותר אך מחיר מטבע גבוה יותר.
סוגר את הרשימה המטבע האיקוני דוג'קוין, שיורד היום בכ-3.71%, ומחירו כעת 6 סנט בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה