קריפטו

הקריפטו שוב נופל, הביטקוין מתרסק לכ-21,000 דולר

הביטקוין נסחר בכ-21,000 דולר, שפל של יותר משלושה שבועות, נפילה שנבעה ממכירות קריפטו פתאומיות. את'ריום, בינאנס קוין, קרדאנו וסולנה נפלו כולם באותו זמן, הסיבה לירידות לא ברורה
מערכת ice | 
ביטקוין (צילום vecteezy)
הביטקוין צלל ביום שישי לרמה הנמוכה ביותר מזה יותר משלושה שבועות, וירד אל תחת ל-22,000 דולר על רקע מכירות קריפטו פתאומיות במסחר האירופי. הביטקוין צלל מ-22,738 דולר מתחת ל-21,12.34 דולר בשעה 16:00. ET, על פי נתוני CoinDesk. מוקדם יותר בבוקר, המטבע הקריפטוגרפי נע בין 21,500 ל-22,000 דולר.
זה מגיע זמן קצר לאחר שהמטבע הדיגיטלי הגדול בעולם עבר את רמת ה-25,000 דולר לראשונה מאז יוני בעקבות עלייה במניות בארה"ב. את'ריום ירד מ-1,808 דולר ל-1,728 דולר באותו זמן לפני שביצע ריבאונד מושתק. הוא החליק שוב, וירד עוד יותר ל-1,683.90 דולר בשעה 16:00. ET.
הסיבה הספציפית לירידה שגרמה גם לבינאנס קוין, קרדאנו וסולנה ליפול לא הייתה ברורה מיד: "זה לא מראה את הדפוס של התרסקות הבזק, שכן הנכסים לא התאוששו מיד בחדות אלא צנחו אפילו נמוך יותר בשעות שלאחר מכן", אמרה סוזנה סטריטר, אנליסטית בכירה להשקעות ושווקים ב-Hargreaves Lansdown. "נראה כי זה היה כתוצאה מעסקת מכירה גדולה, בהיעדר גורמים אחרים חיצוניים". 
לדברי האנליסטית, נראה שקרדנו עשה את הצלילה הראשונה כלפי מטה, אחריו ביטקוין ואת'ריום ואחר כך מטבעות קטנים יותר כמו דוג'קוין, "למרות שבמחיר של 21,800 דולר, ביטקוין עדיין רחוק מהשפל שלו ביוני, מתחת ל-19,000 דולר, התנודתיות שוב פוגעת בשוק."
יתכן גם שהמטבעות הדיגיטליים הלכו בעקבות המניות הנמוכות שירדו: ""שווקי המניות בארה"ב נסוגו לאחור מאז פרסום פרוטוקול הפגישה של הפד ביולי ביום רביעי. עם המתאם ההדוק בין מניות אמריקאיות לקריפטו בחודשים האחרונים, אני חושדת שזה הסתנן לשוקי הקריפטו וזו הסיבה שאנחנו רואים את המכירה. המגמה אולי גם החריפה על ידי חיסול של פוזיציות ארוכות בשוקי החוזים העתידיים הנצחיים של ביטקוין".
בהסתמך על נתוני Coinglass, יתכן שיום שישי היה החיסול הגדול ביותר של פוזיציות ארוכות בחוזים עתידיים מאז ה-18 ביוני - התאריך שבו הביטקוין הגיע למחירו הנמוך ביותר בשנה בסביבות 17,500 דולר. הביטקוין והאת'ריום הסתיימו ביום חמישי באדום, אבל האת'ריום זינק ביותר מ-100% מאז אמצע יוני כשהמשקיעים מתכוננים לשדרוג מסיבי לאת'ריום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה