כסף וצרכנות

"דרושים בריונים לחינוך מתנגדי נתניהו": מי הציע 400 דולר ליום?

ד"ר אדי כהן, אחד ממתמודדי הפריימריז בליכוד עקץ בערבית את העולם הערבי השמח לאיד על המתיחות בתוך ישראל: "דרושים 1000 בריונים ממדינות ערב על מנת לחנך את מי שלא מציית לנתניהו. 400 דולר ליום". דבריו נכתבו כתשובה לכל מי שמנגח את ישראל
מערכת ice | 
הפגנה נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
המזרחן, עיתונאי ישראלי וחוקר בכיר במרכז בגין-סאדאת למחקרים אסטרטגיים באוניברסיטת בר-אילן, שהוא גם אחד מהדמויות הבולטות בליכוד, ד"ר אדי כהן, עקץ את העולם הערבי ששמח לאידה של מדינת ישראל לאור העימותים ברחובות בין המפגינים נגד הרפורמה המשפטית לתומכיה, אך מה שכתב גרם ללא מעט הרמות גבה.
כהן, אחד ממתמודדי הפריימריז בליכוד כתב בערבית: "דרושים 1000 בריונים ממדינות ערב על מנת לחנך את מי שלא מציית לנתניהו. 400 דולר ליום". אלא, שהוא לא באמת כתב זאת כהצעת עבודה, אלא כסרקזם ועקיצה לעוקביו ממדינות ערב

אחד הגולשים הסביר את דבריו של כהן: "לטובת ישראלים שמתקשים בהבנה של המזה"ת, ורוצים לעשות סיבוב פוליטי! ד"ר אדי כהן עקץ את מדינות ערב, שאצלם זה היה מסתיים בדם, הרוגים, ועונש של תלויים המוניות, ואצלנו זה בדרכי שלום".
 
כהן כמובן המשיך לצייץ בערבית ותקף את הערבים שהגיבו לו: "ההבדל בינינו וביניכם, 12 שבועות של הפגנות המוניות. פצוע קל אחד", עוד הסביר: "עלמה סאלח אל-פאוזאן, חבר במועצת החוקרים הבכירים, מוציא פתווה להילחם במפגינים בזמן שהח'ליף עלי נלחם בחריג'יטים ואומר שמותר לשליט להרוג שני שליש מהאנשים עד שהשלישי האחר ייכנע. ומחסל את האנרכיסטים והחריג'ים נגד שליטם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה