כסף וצרכנות

הדגים הטריים בדרך חזרה לסופרמרקט? כך נפתר המשבר

הרופאים הווטרינרים בשירות המזון הארצי של משרד הבריאות הפסיקו את השביתה וציינו: "לאחר פניות של יבואנים רבים, שמעידים על סכנה לנזק כלכלי חמור בגין השביתה, עד כדי השפעה על יוקר המזון, תופסק השביתה"
מערכת ice | 
דגים (צילום פלאש 90)
אחרי חשש גדול כי צפויה השמדה של 200 טון דגים שתקועים ללא בדיקה, שביתת הרופאים הווטרינרים בשירות המזון הארצי של משרד הבריאות מופסקת. אמש (שני) בשעות הלילה המאוחרות, נשלחה הודעה מטעם ראשי הרו"י הסתדרות הרופאים הוטרינרים בישראל שקוטעת את המאבק בן חמישה ימים.
"ערב טוב לציבור הרופאים", נכתב. "וועד הרופאים הווטרינרים הממשלתיים מודיע כי בשל החשש מפגיעה ממשית בבריאות הציבור, ולאחר פניות של יבואנים רבים, שמעידים על סכנה לנזק כלכלי חמור בגין השביתה, עד כדי השפעה על יוקר המזון, וכן גם בהמשך לפנייה למנכ״ל משרד הבריאות, ועל רקע  תגובתו, תופסק שביתת הרופאים הווטרינרים במשרד הבריאות". 

עוד נכתב: "יודגש כי וועד הרופאים הווטרינרים הממשלתיים והסתדרות הרופאים הווטרינרים בישראל,  ימשיכו לתמוך במאבק הצודק של הרופאים הווטרינרים במשרד הבריאות, ולא ירפו עד שיחול שינוי אמיתי במצב, מבחינת גודל היחידה, חוסנה ויכולתה לשמור על בריאות אזרחי המדינה ומבחינת תנאי העבודה ותנאי השכר של עובדיה".
ד"ר מיכאל אטינגר, יו"ר הסתדרות הרופאים הוטרינרים בישראל מעדכן: "החלטנו לעצור בעת הזו את השביתה, מתוך תקווה שהנהלת משרד הבריאות ואנשי האוצר יתעשתו, וישבו על המדוכה, כדי לתקן קלקולים רבים ביחידה הקטנה הזו. אני תקווה שעובדיה לא יפגעו, בשל כך ששבתו מחוסר ברירה. צריך לשמר כל עובד ועובדת ביחידה כזו ולא לשבור את גב הגמל, את רוחם ומרצם. 
עוד הוסיף: "זה צריך להיות ברור:  ראשי משרד הבריאות חייבים להשקיע מחשבה ואמצעים למען הגדלה ניכרת של היחידה ושיפור תנאי העבודה והשכר של העובדים בה. אני אדם אופטימי, ומקווה, למען בריאות הציבור, שיימצא כאן פתרון מהיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה