כסף וצרכנות

הדגים הטריים ייעלמו מהמסעדות והסופרמרקטים: מדוע 200 טון יושמדו?

שביתת הרופאים הווטרינים נמשכת ועלולה להוביל למחסור חמור בשוק, כאשר הסחורה שהגיעה לארץ במאות טונות לאחרונה לא נבדקה ואם לא תעשה בדיקה כל הסחורה תושמד
מערכת ice | 
בשר (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
שביתת הרופאים הווטרינרים נמשכת וצפוי מחסור חמור בדגים טריים ברשתות המזון ברחבי הארץ וגם במסעדות. פעולה זו מגיעה על רקע הטענה לפגיעה ארוכה בהסכמי העבודה ובתנאי העבודה של הווטרינרים וכן "חוסר מזעזע" ברופאים וטרינריים ביחידת הפיקוח על המזון בישראל והם כבר ביום הרביעי של השביתה..
ההסתדרות מבחינתה הודיעה בשבוע החולף כי: "למרות הפרסומים בעניין, לא תתקיים שביתה של הרופאים הווטרינרים. במכתב ששלח היום (ג') יו"ר הסתדרות עובדי המדינה עו"ד אופיר אלקלעי ליו"ר ועד הרופאים הווטרינרים בשירות המדינה מיכאל אטינגר – הובהר כי על אף שקיים סכסוך עבודה בעניינם, הודעתו על שביתה היא בניגוד לעמדת ולאישור ההסתדרות". 
עוד הסבירו בהסתדרות: "יובהר כי הכרזה על שביתה צריכה לעבור בצינורות המקובלים, על פי חוקת ההסתדרות והגורמים המוסמכים. "אינך יכול להודיע על קיום שביתה ללא תיאום וקבלת אישור מהגורמים המוסמכים", כתב אלקלעי במכתבו לאטינגר והוסיף: "ההודעה על קיום השביתה היא בניגוד לעמדת ההסתדרות על כל המשתמע מכך".
בכל מקרה, במסעדות ובסופמרקטים לא יכולים לקלוט את הדגים שלא עבדו בדיקה על ידי הווטרינרים ועל כן כ-200 טון שיובאו לישראל עומדים בפני השמדה כאשר הם על סף קלקול בשל העובדה שלא נבדקו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה