כסף וצרכנות

צפי צמיחת ההכנסות של טסלה ב-2021 הוא הגבוה ביותר, ומה עם פייסבוק וטוויטר?

על פי האנליסטים, חברת הרכב של מאסק צפויה לצמוח בהכנסותיה ב-55% בשנה הקרובה, כאשר סנאפ המפתיעה במקום השני. שתי הרשתות החברתיות אפילו לא בעשירייה הראשונה ולאן הגיעה אמזון?
כפיר אדר | 
אילון מאסק מארק צוקרברג (צילום פייסבוק מארק צוקרברג ויקיפדיה)
את העלייה המטאורית של טסלה אף אחד לא יכול להכחיש, התאגיד של אילון מאסק מסייע לו לשבור את כל השיאים ואפילו לכבוש בדרך את פסגת עשירי תבל, אבל מה הצפי של החברה לצמיחה בהכנסות בשנת 2021? התשובה היא 55%, הכי הרבה מבין החברות הגדולות.
חברת סנאפ מגיעה למקום השני כשצפי הצמיחה בהכנסותיה אמור לעמוד על 53%, בעוד שפינטרסט שלישית עם 49%. עוד בחמישייה אובר הרביעית עם 44% וסוגרת את הטופ 5 זום עם צפי של 43%. 
רוקו במקום השישי עם צפי של 42%, בעוד שAirBnb שביעית עם 40%. שופיפיי שמינית עם צפי הכנסות של 37%, כאשר סקוור תשיעית עם 36% וסוגרת את העשירייה המובילה Nvidia שהצפי לגביה הוא 31%. ואיפה טוויטר? היא רק במקום ה-11 עם צפי של 29% כשמיד אחריה פייסבוק במקום ה-12 עם 25%.
אטסי במקום ה-13 עם 25% גם כן, בעוד שאמזון אחריה עם 23%. במקום ה-15 סיילספורט עם 21%, מתחתיה פייפאל עם 20% ועם נתון דומה נטפליקס. במקום ה-18 ספוטיפיי עם 19% וסוגרת את הטבלה במקום ה-19 מיקרוסופט עם 15% בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה