כסף וצרכנות

טיפת מזל: ישראלית גירדה כרטיס ניחוש - וזכתה בכ-2.5 מיליון שקל

ישראלית בשם אדל שרה, העלתה לחשבון הטיקטוק שלה תיעוד מטורף לחלוטין יחד עם שני חברים שלה מתחנת דלק בארצות הברית, שם גירדה שני כרטיסי ניחוש - וזכתה ב-650 אלף דולר. צפו בתיעוד
מערכת ice | 
לוטו (צילום Photo by Waldemar Brandt from Pexels)
לפעמים כל מה שצריך בחיים זה רק טיפת מזל: ישראלית בשם אדל שרה, העלתה לחשבון הטיקטוק שלה תיעוד מטורף לחלוטין יחד עם שני חברים שלה מתחנת דלק בארצות הברית, שם גירדה שני כרטיסי ניחוש - וזכתה בקופה הגדולה.
בתיעוד שהעלתה  אדל שרה לחשבון הטיקטוק שלה, היא ושני חבריה מגישים למוכרת בתחנת הדלק את כרטיסי הניחוש אותם גירדו לפני רגע. אדל שואלת את המוכרת "זכינו?", ואחרי בדיקה קצרה של הכרטיסים היא פנתה אליהם בחיוך ואישרה: "כן, זכיתם".
מיד לאחר שנודע להם על כך, השלושה רצו בצהלות שמחה אל מחוץ לתחנת הדלק כשהם מאושרים ובעיר לא מאמינים. עד כמה הם לא מאמינים אתם שואלים? על פי אדל שרה, שני כרטיסי הניחוש בהם זכו השלושה העניקו להם סכום יוצא דופן של  - 650 אלף דולר (כ-2.5 מיליון שקל).
כזכור, לאחרונה נודע על סיפור לא פחות מטורף, במסגרתו  שני ישראלים ששלחו טפסים של ווינר 16, משחק הניחושים של הטוטו, היו רגע מזכייה בסכום עצום של 11 מיליון שקל, אך שער עמוק בתוך תוספת הזמן של גנואה מול רומא הביא לכך שהם הרוויחו "רק" כ-200 אלף שקל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה