כסף וצרכנות

הלם: כך שני ישראלים פספסו זכייה ב-11 מיליון שקל בשנייה האחרונה

שני ישראלים שלחו טופס של ווינר 16 וניחשו נכון 15 תוצאות משחקים. במשחק האחרון הם הימרו שרומא תנצח את גנואה, ואחרי שרומא כבר הוליכה, הקבוצה מג'נובה השוותה בדקה ה-96 וסידרה להם זכייה של "רק" 200 אלף שקל. מה שבטוח - מכספי הזכייה הם לא יטוסו לג'נובה
מערכת ice | 
לוטו (צילום pixabay)
לא בטוח שרבים מכם יוכלו למקם על המפה את העיר ג'נובה שבאיטליה. אבל עבור שני ישראלים ששלחו טפסים של ווינר 16, משחק הניחושים של הטוטו, העיר הזו לא תשכח לעולם, ואת אחת מקבוצות הכדורגל שלה – גנואה, הם בטוח יזכרו כל החיים. שער אחד של גנואה, שהשווה את התוצאה במשחק מול רומא עמוק בתוך תוספת הזמן, גרם לשניהם לאבד זכייה בפרס הראשון בווינר 16, בסכום של כ-11 מיליון שקל.
המשתתף ששלח טופס בעלות של 1,296 שקל בתחנה בחולון, ומשתתף אחר ששלח טופס בעלות של 100 שקל, יכולים היו להיות רגועים - כשרומא הובילה 1:0 במשחק החוץ - שבו שניהם סימנו בטופס ניצחון לרומא.
אלא שש דקות בתוך תוספת הזמן, ממש שנייה לפני שריקת הסיום, הגיח שחקן גנואה, קוני דה וינטר, השווה את התוצאה ושלח את שני המשתתפים להסתפק בפרס ניחומים על ניחוש 15 תוצאות נכונות במקום 16, פרס ניחומים בכ-200 אלף שקלים. אפשר להניח שבכסף שבו זכו הם כבר לא יטוסו לסוף שבוע בעיר ג'נובה שבאיטליה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה