כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: זה הסופר הזמין הזול ביותר

מערכת ice בדקה מי מבין רשתות הסופרים הקטנים AM:PM, YANGO DELI, QUICK וסופר יודה עם זמינות בחנויות ובמשלוחים, היא הזולה ביותר
ענת סימן טוב | 
ice בדק ומצא (צילום shutterstock)
באזור המרכז קיימים לא מעט סופרים ואתרי משלוחים שיכולים להציל אתכם עם מוצרים קטנים שחסרים בבית מהרגע להרגע. אם זה פיזית או משלוחים און ליין. וזה היתרון העצום ברשתות הללו, הזמינות לרכוש השלמת מוצרים בכל שעה. החיסרון ברשתות הללו, זה המחיר היקר. הרשתות גובות מחיר יקרים יותר מרשתות המזון הגדולות בשוק עקב הזמינות. עם זאת, גילינו שלא כל המוצרים יקרים ויש אף מוצר אחד שזול יותר מהרשתות הגדולות והזולות.
בדקנו בחנויות הזמינות של AM:PM, YANGO DELI, QUICK וסופר יודה באתר האינטרנט שלהם את המוצרים הקטנים שחסרים שלנו בבית לארוחה או לנשנוש. בין המוצרים שהשוונו היו: עגבניות, מלפפונים, מילקי, גבינה לבנה, קולה 1.5 ליטר, שמן קנולה, קורנפלקס, פיתות וחומוס. מערכת ice בדקה ומצאה מיהי הרשת הזולה ביותר.
הרשת עם סל המזון הזול ביותר יצאה YANGO DELI עם סל 83.84 שקלים, לעומת הסל היקר ביותר ב'סופר יודה' שיצא לאותם מרכיבים בדיוק כולל עלות משלוח, 156 שקלים. עוד בממצאים התווכחנו לדעת ש YANGO DELI מוכרת בקבוק קולה ליטר וחצי בעלות של 6.65 שקלים שזה נמוך יותר מרשתות המזון הזולות הגדולות שמוכרות בקבוק קולה החל מ- 7.90 ₪
הפערים בין סופרים גדולים לסופרים הקטנים בלטו בעיקר במחירי הירקות, שנמכרו בפער של כמעט פי 3 בסל היקר ביותר, והבדל של שקל או שניים בסל הזול ביותר, בהשוואה לרשתות המזון הגדולות.
אז אם אתם צרכנים של רשתות הסופרים הקטנים, מומלץ לעשות השוואות ביניהם, שכן תוכלו לחסוך כמעט 50% ביניהם בסל הקנייה שלכם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה