כסף וצרכנות

אתר סופר פארם קרס בגלל תקלה: הלקוחות לא ייהנו מהמבצעים שהובטחו?

מנחת הטלוויזיה מעיין אדם, שיתפה קוד קופון להנחה דרך אתר סופר פארם. אלא שבעקבות תקלה לא ניצן היה לממש את ההטבה באתר, רגע לפני שהמבצע מסתיים. רק לאחר שעה קלה תוקנה התקלה
מערכת ice |  2
סופר פארם (צילום יחצ, vecteezy, pexels)
מנחת הטלוויזיה מעיין אדם, עושה שיתופי פעולה רבים מול חברות שונות במשק, כאשר היא מציעה דרך חשבון האינסטגרם שלה קוד קופון לרכישות באתרים שונים, במסגרתם ניתנת הנחה לעוקבים שלה.
היום (שני) אדם העלתה לחשבון האינסטגרם שלה קוד קופון לרכישה באתר סופר פארם. במסגרת ההנחה שניתנת לעוקבים באמצעות קוד הקופון שמפורסם בסטורי שבאינסטגרם של מעיין אדם, הייא פרסמה קוד קופון במסגרתו המשתמשים יוכלו ליהנות מ-40 שקל מתנה ברכישה דרך אתר סופר פארם, על כל רכישה ב-99 שקל על מוצרי הביוטי, איפור וטיפוח.
אלא שלקראת שעות הערב, העלתה אדם סטורי בו חשפה כי ישנה תקלה באתר של סופר פארם, בגללו הקוד שניתן דרך הסטורי של אדם לא עובד, וההנחה בו מובטחת רק עד מחר בבוקר, כך שיכול מאוד להיות שאם התקלה לא תתוקן, הלקוחות לא יוכלו ליהנות מאותו קוד קופון.
הסטורי של מעיין אדם (אינסטגרם maayanadam@)
בסטורי שהעלתה כתבה מנחת הטלוויזיה: "בשעות האחרונות יש תקלה והקוד לא עובד באתר סופר פארם. אל דאגה, מיטה אנשי המחשבים שלהם מטפלים בזה, ואני מקווה שתוכלו להשלים רכישה עוד הערב. אנחנו מודעים ללחץ משום שהמבצע נגמר מחר ואנחנו מבטיחים שעושים את כל המאמצים". בהמשך, אחרי שעה קלה, אדם חשפה כי התקלה סודרה.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ממליצה על הגהה (ל"ת)
    בדחיפות 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איפה כל המבצעים שתמיד יש באתר?
    תוהה 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאיפה כל המבצעים נעלמו? כרגע המוצרים בסופר פארם אונליין הם במחיר מחירון מלא כמו בסניפים, מאז ומתמיד היו הנחות עכשיו אין כלום, האם זה גם תקלה?
    סגור