קריירה ולימודים

עובדי חברת הבת של סודקסו בישראל התאגדו: "רוצים תנאים ראויים"

עובדי ת.ד.ל, חברת הבת של סודקסו בישראל, פתחו את השנה ברגל ימין, והתאגדו לראשונה בהסתדרות הלאומית
מערכת ice | 
שביתה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
עובדי ת.ד.ל פתחו את השנה ברגל ימין, והתאגדו לראשונה בהסתדרות הלאומית. חברת ת.ד.ל היא חברה מתחום תחזוקת מבנים, הינה מהוותיקות ומהמובילות בתחומה ועובדת עם גופים וחברות מהמובילים בישראל בהם חברת החשמל, משרד הביטחון, בתי חולים, בנקים, עיריות, משרדים ממשלתיים ועוד.
בנוסף לכך, ת.ד.ל מעסיקה כ-350 עובדים אשר נותנים שירותים מצפון לדרום ובבעלות של חברת סודקסו (sodexo) העולמית. חברת סודקסו (Sodexo) פועלת ב-55 מדינות, ומשרתת כ-100 מיליון צרכנים ברחבי העולם. בין היתר מספקת שירותי הסעדה לחברות וארגונים בישראל. בשנת 2016 רכשה את חברת ת.ד.ל בכדי להגדיל ולהציע שירות רחב ללקוחות ולשדרג  את הביצועים של החברה.
מוועד הפעולה נמסר: "הגיע הזמן שגם עובדי ת.ד.ל יזכו לתנאים ראויים, אנחנו מעריכים מאוד את ההנהלה ואוהבים את החברה ומצפים לעבוד יד ביד ובשיתוף פעולה מלא עם הנהלת החברה על מנת שת.ד.ל תמשיך להצליח ולהוביל בזכות האנשים שלה".
איתמר שרוני מנכ"ל הנהלה הפעילה בהסתדרות הלאומית: "אנו מברכים את עובדי ת.ד.ל על הצטרפותם להסתדרות הלאומית, ומתחייבים לפעול לרווחתם לקידומם המקצועי והכלכלי. בשעות האחרונות פנינו למנכ"ל החברה והודענו על התאגדותם של העובדים. מצפים לשיתוף פעולה למען עובדי החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה