השוק

סיסקו בדרך להשקעה בקורוויב: האם זה יוביל למהפכה בבינה המלאכותית?

סיסקו מתכננת להשקיע בקורוויב, סטארט-אפ בינה מלאכותית מבוקש, כחלק מגיוס הון לפי שווי של 23 מיליארד דולר, ובמקביל החברה שוקלת הנפקה בשנה הקרובה. המגמות בתחום מצביעות על צמיחה משמעותית
מערכת ice | 
סיסקו (צילום shutterstock)
סיסקו מתקרבת להשקעה בקורוויב (CoreWeave), אחד הסטארט-אפים המובילים בעולם בתחום הבינה המלאכותית, כך מדווחת בלומברג. ההשקעה היא חלק מגיוס הון לפי שווי של 23 מיליארד דולר.
בחודש שעבר, בלומברג דיווחה כי קורוויב, המפתחת שירותי מחשוב בענן עבור חברות בתחום הבינה המלאכותית, בוחנת עסקת סקנדרי, שתאפשר לבעלי מניותיה, כולל עובדים, למכור אחזקות בסכום של 400-500 מיליון דולר. העסקה נמצאת בשלב מתקדם לקראת סיום. במקביל, קורוויב שוקלת אפשרות להנפקה בשנה הקרובה.
החברה פועלת מרוזלנד, ניו ג'רזי, ונמצאת בין המשקיעים שלה ענקית השבבים אנבידיה, קרנות הגידור מגנטאר וקוטו, וחברת ההשקעות פידליטי. קורוויב הייתה מהראשונות שעשו שימוש בשבבים גרפיים של אנבידיה במרכזי נתונים, עוד לפני שהביקוש למעבדים חזקים עבור אפליקציות בינה מלאכותית התגבר.
העלייה בביקוש לשירותים בתחום ה-AI מצביעה על הכיוונים שבהם צועדת תעשיית הטכנולוגיה, והשקעות כמו זו של סיסקו עשויות לשקף את ההתרחבות הצפויה בתחום זה. בנוסף, שיתופי פעולה בין חברות טכנולוגיה ובינה מלאכותית עשויים להוביל לחדשנות ופתרונות מתקדמים, שמשפיעים על מגזרי תעשייה רבים, כולל בריאות, תחבורה ופיננסים. ככל שהביקוש לשירותים הללו יגדל, חברות כמו קורוויב עשויות לשחק תפקיד מרכזי בשינוי פני התעשייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה