ויראלי

ניר דבורי חושף לראשונה: "היו לנו משברים בזוגיות"

בווידוי חריג ולא שגרתי, הכתב הצבאי של חדשות 12 סיפר: "דבורי סיפר: "היו לנו משברים גדולים, גם בזוגיות וגם מול הילדים, ואני למדתי לתקן, הכי חשוב המשפחה. הבנתי שאם אני לא אשקיע ואלחם על זה, אני יכול לאבד את זה"
מערכת ice | 
ניר דבורי (צילום מסך קשת 12)
מאז היום הראשון של מלחמת 'חרבות ברזל', ניר דבורי, הכתב הצבאי בחדשות 12, מלווה אותנו, אבל לא כולם מכירים את הסיפור האישי שלו מעבר למבט הרציני והקשוח על המסך. בראיון לפודקאסט "חצי הכוס המלאה" של שלמור שטרוזמן, הוא סיפר על הרגעים הלא פשוטים שהוא עבר במהלך הקריירה בביתו גם בשל הקריירה התובענית שלו.
דבורי סיפר: "היו לנו משברים גדולים, גם בזוגיות וגם מול הילדים, ואני למדתי לתקן", אמר דבורי, "כי אני הבנתי מה הכי חשוב". דבריו נאמרו בתשובה לשאלה של שטרוזמן: "מה הכי חשוב?", ענה דבורי: "הכי חשוב המשפחה. הבנתי שאם אני לא אשקיע ואלחם על זה, אני יכול לאבד את זה".

דבורי המשיך והוסיף על המצב העדין ששרר בביתו במשך תקופה לא קצרה והסביר מה הוא עושה כעת כשהוא נקלע לצומת דרכים והצורך לבחור: "יש פעמים שהמשפחה גוברת על הכל".
הוא חשף: "ואם עכשיו לילדה שלי חשוב שאני אגיע ולא אהיה במהדורה, כי היא היום בהופעת סיום של בית ספר רוקדת, אז אני שם ומקסימום יחכה לי צוות צילום מחוץ לאולם, אני אצא, אעשה שידור ואני אחזור להופעה שלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה