קריירה ולימודים

נועה קירל לא עוצרת: זה היעד שבשבילו שוב תטוס מישראל

החזרה של הכוכבת מליברפול לישראל הייתה רק קונקשן לקראת הטיסה שלה לקפריסין, שם היא תשהה בחופשה פרטית עם כמה מהחברות הטובות שלה, ללא בן הזוג תומר הכהן
מערכת ice |  3
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
אחרי שבועיים מפרכים, שהמשיכו כמעט חצי שנה של הכנות קדחתניות שהתנקזו לערב אחד מרגש ומטורף בליברפול, נועה קירל נחתה הלילה (אור לשני) בנמל התעופה בן גוריון, עם הוריה וחברי המשלחת הישראלית, ודיברה לראשונה כשהיא שוב בארץ על החוויה שסידרה לה את המקום השלישי באירוויזיון 2023. אבל היא לא עוצרת וכבר ממהרת ליעד הבא שלה - חופשה מפנקת כדי להוריד מתחים.
מסתבר שהעצירה שלה הבוקר (שני) בישראל הייתה רק קונקשן לקראת הטיסה שלה לקפריסין, שם היא תשהה בחופשה פרטית עם כמה מהחברות הטובות שלה, ללא בן הזוג תומר הכהן.
כזכור, עם נחיתתה קירל סיפרה: "כיף לחזור הביתה אחרי הרבה זמן, ועוד לחזור בתחושת גאווה מאוד גדולה, עשינו את זה, עברנו את המשימה הזאת והגענו למקום השלישי - שזה מעבר לציפיות שלי ומאוד מכובד. מעבר לכך, לשים את ישראל על המפה, על הבמה הכי גדולה בעולם, הייתה לי הזכות והכבוד. זו חוויה מטורפת שלא אשכח אותה בחיים. אין כיף יותר גדול מלחזור לארץ, לראות את כל זה ולקבל את כל האהבה".

עוד הוסיפה: "בשבועיים האחרונים עם ישראל היה תמיד מאחוריי, זו התחושה הכי מדהימה בעולם. זה הדבר הכי מרגש וגדול שעשיתי, ללכת ככה עם הדגל, לייצג את המדינה. אני עם דמעות בעיניים בכל פעם מחדש. תודה על האהבה והתמיכה, כי בלי זה לא הייתי יכולה לעשות את זה. זה מעמד מאוד מלחיץ ומאוד קשוח, אבל עם התמיכה של עם ישראל מאחוריי זו הפכה להיות חוויה כל כך מדהימה".
על ההפסד לנציגת שבדיה אמרה: "היו שירים מדהימים, גם השוודי, לורין שזכתה מדהימה ולהיות מתחתיה זה מטורף. היא אחד הדברים הכי גדולים שיצאו מהאירוויזיון בכל הזמנים. להיות שם בגיל כל כך צעיר זה כבוד כל כך גדול, ובכלל לעמוד על הבמה הזאת ולהגיע למקום השלישי. זה מעבר לכל דמיון. המקום הראשון? כל דבר צריך לקרות בדיוק איך שהוא. אני ממש מרוצה, כי באמת נתתי ביצוע מכל הלב ומכל הנשמה. היה לי חשוב לייצג בכבוד".
מה השלב הבא? "חופשה קצרה של יומיים וחצי. צריך, לא? נראה לי מגיע לי. חופשה לגוף, לברכיים, לכתפיים. זה חשוב לקחת שנייה ברייק, לעכל את הכל, להבין את הכל, ולנוח טיפה. ממש טיפה. מה הבמה הבאה? לא יודעת. אם הייתם אומרים לי לפני שנה שאעשה אירוויזיון, אני בטוחה שהייתי צוחקת ולא מאמינה שזה יקרה. אז לסיים במקום השלישי? עברתי שם חוויות מטורפות ממש, בימים האחרונים לא הצלחתי ללכת ברחוב. אנשים הצטלמו איתי וצעקו את השם שלי. זו תחושה בלתי נתפסת. אי אפשר לדעת מה תהיה הבמה הבאה, רק לחלום, לדמיין, לייצר מציאות ולעבוד קשה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בהצלחה תמיד
    אלופה 05/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד נועה .ישר כח
    סגור
  • 2.
    אורחת ישראלית
    אורחת ישראלית 05/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היא עובדת קשה למה לא מגיע לה הלוואי שתחזור בתשובה
    סגור
  • 1.
    בואנה היא עשתה את זה (ל"ת)
    ו 05/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור