קריירה ולימודים

הטכניון זכה לכבוד גדול: "מקור גאווה לישראל בכל העולם"

ארגון בוגרי הטכניון קיים את האירוע השנתי המסורתי באמפי פארק רעננה בנוכחות מאות בוגרות ובוגרים. המוסד דורג לאחרונה במקום ה-83 בטיבו בעולם. גלית גוטמן הנחתה את הטקס והשרה אורית פרקש הכהן לקחה חלק: "אי של מצוינות עם מוניטין בין לאומי"
מערכת ice | 
הטכניון (צילום יח"צ/ עמוד הפייסבוק של הטכניון)
לאחר שלוש שנות הפסקה, קיים אמש ארגון בוגרי הטכניון את האירוע השנתי המסורתי באמפי פארק רעננה בנוכחות מאות בוגרות ובוגרים נרגשים.  מתוך המוסד האקדמי, שדורג לאחרונה במקום ה-83 בעולם, יצאו במשך השנים מאות דמויות משמעותיות שעיצבו את תדמיתה של ישראל כמעצמת טכנולוגית ומדעית עולמית.
האירוע שנערך בנוכחותם של שרת החדשנות המדע והטכנולוגיה הגב' אורית פרקש ונשיא הטכניון פרופ' אורי סיון ובהנחיתה של המגישה גלית גוטמן, משך אליו מספר אישים מוכרים שלמדו בעברם בטכניון ביניהם: דן וילנסקי, מקים ומנהל הפעילות בישראל של חברת 'אפלייד מטריאלס', מייסד HAAT delivery ד"ר חסן עבאסי, ד"ר דפנה חיים לנגפורד, ד"ר קלאודיה ברזילי, ורבים נוספים. על החלק האומנותי הופקד הזמר דודו טסה.
שרת החדשנות, המדע והטכנולוגיה אורית פרקש הכהן בירכה את הנוכחים: "אני שמחה וגאה להיות כאן, הטכניון הוא אי של מצוינות ומקור גאווה לישראל בכל העולם מוסד עם מוניטין בין לאומי. כשהסתובבתי בעולם בשנה האחרונה במסגרת תפקידי קיבלתי המון פניות לשיתופי פעולה עם יזמים ישראליים ואני חייבת את הכבוד והמזל הזה לא מעט למוסדות כמו הטכניון".  
 
פרופ' אורי סיון, נשיא הטכניון בירך את הבוגרים: "אתם, בוגרי הטכניון, חוד החנית של החברה הישראלית, מנהיגות ומנהיגים פורצי דרך. איני מכיר עוד אוניברסיטה בעולם שהשפיעה וממשיכה להשפיע במידה רבה כל כך גדולה על חוסנה של המדינה שבה היא פועלת, בשנים הקרובות נמשיך ביתר שאת להתאים את הטכניון לשינויים המהירים המתחוללים סביבנו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה