קריירה ולימודים

שר החינוך במתקפה חריפה על רן ארז: "הוא מנותק וגורם לנזק מתמשך"

על רקע הימשכות השביתה שאותה מוביל רן ארז, יו"ר ארגון המורים, קיים שר החינוך תדרוך מיוחד לכתבים. במהלך השיח עמם, יואב קיש מתח ביקורת חריפה על התנהלות יו"ר ארגון המורים. יואב קיש, שר החינוך: "הוא מנותק ולא מבין את מצב המורים ומערכת החינוך אחרי שנה קשה ואמצע מלחמה"

מערכת ice | 
יואב קיש (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
על רקע הימשכות השביתה במערכת החינוך, שר החינוך יואב קיש (הליכוד) קיים היום (רביעי) תדרוך מיוחד לעיתונאים. במהלך השיח עמם, התייחס שר החינוך לאמירתו החריגה של רן ארז, יו"ר ארגון המורים, כי שביתה צפויה להתארך למספר חודשים.
השר יואב קיש, אשר זעם על דבריו של יו"ר ארגון המורים כי ייתכן והשביתה עשויה להימשך עוד חודשיים, אמר: "הוא מנותק ולא מבין את מצב המורים ומערכת החינוך אחרי שנה קשה ואמצע מלחמה". עוד ציין שר החינוך כי יו"ר ארגון המורים, רן ארז "גורם לנזק מתמשך". 
לדברי שר החינוך, השביתה לא נובעת מהיעדר כסף: "ברור לכולם תוספת של 2,000 שקלים ושעה פרונטאלית". קיש ציין כי ההחלטה לקיים שביתה הינה תוצר של אגו ולא של בעיות בחוזים האישיים של העובדים במערכת החינוך. 
כידוע, השביתה בתיכונים תתקיים גם מחר (חמישי). בהמשך השיח עם הכתבים, סיפר שר החינוך, יואב קיש, כי המורים נפגעים באופן משמעותי מהתנהלותו של רן ארז. בימים האחרונים החל השר לקבל לא מעט הודעות ממורים שמודאגים מהמצב הקיים ומסוגיית המשכורות.
בהמשך השיח עם הכתבים, חשף קיש כי סוגיית קרן התשלומים שמכסה את הנזק למורים אינו משמעותי: "זה מכסה חצי יום". לדבריו, כמות נכבדת מהמורים לא תקבל פיצוי. לבסוף הודה שר החינוך כי הוא חושש מתרחיש של שביתה ארוכה מאוד. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה