קריירה ולימודים

סמוטריץ' תוקף את רן ארז, ופונה למנהלי בתי הספר

השר סמוטריץ' קרא למנהלים ומורים לפתוח וללמד בבתי הספר למרות השביתה "לא לתת לרן ארז להפוך את כולנו לבני ערובה של מאבק מיותר שרק פוגע הציבור המורים"
דורון בלוך | 
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' עולה שלב בהתבטאויותיו כנגד יו''ר ארגון המורים רן ארז, זאת משום שהחליט על שביתה ארוכה שתארך חודשים, ופונה למורי ומנהלי בתי הספר לפעול בניגוד להחלטת ארז ולפתוח את בתי הספר למרות השביתה.
בדבריו, אמר השר סמוטריץ' "אני מצר מאוד על אמירותיו החמורות של רן ארז לפיהן יש להיערך לשביתה ארוכה של חודשיים לפחות, ועל התבטאותו המקוממת לפיה "מבחינתנו החופש הגדול מתארך בכמה ימים וזה לא סוף העולם" המשקפת ניתוק ומלמדת על  חוסר הבנה מוחלט של כובד האחריות והשלכות השביתה על התלמידים והחברה הישראלית בתקופת מלחמה".
על כך, אמר סמוטריץ' "אני קורא למורי ומנהלי ישראל לפתוח את בתי הספר ולא לתת לרן ארז להפוך את כולנו לבני ערובה של מאבק מיותר שרק פוגע הציבור המורים ובמערכת החינוך כולה". עוד הוסיף להסביר "משרדי האוצר והחינוך והשלטון המקומי הניחו הצעה טובה לתוספות שכר משמעותיות מאוד לציבור המורים והמנהלים, באופן שמשקף את חשיבות תפקידם ואת ההכרה וההוקרה לתרומתם לחברה ולמדינה. זאת לצד שיפורים חשובים שיאפשרו גמישות ומצוינות במערכת החינוך". 
עוד תקף השר סמוטריץ' את ארז על התנהלותו "רן ארז מונע כבר שנה מהמורים לקבל את תוספות השכר המגיעות להם ועלול לגרום להם לפגיעה קשה בפרנסה בשל אי קבלת שכר בתקופת השביתה". וחתם בהבהרה "רק מורים ומנהלים שיפתחו את בתי הספר וילמדו יקבלו שכר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה