שיווק ופרסום

חברת מוצרי החשמל הישראלית במהלך מטורף: כך תקבלו 700 שקל במתנה

ניופאן, יבואנית מוצרי חשמל בישראל, דיווחה  כי היא צופה גידול אדיר של כ-25-30% במכירת מוצרי חשמל בתקופת חג הפסח, ויוצאת במספר מבצעים חסרי תקדים במסגרתם תוכלו לקבל מתנות שוות במיוחד בשווי של 600-790 שקל
מערכת ice | 
כסף (צילום shutterstock)
ניופאן, יבואנית מוצרי חשמל בישראל, דיווחה היום (ראשון) כי היא צופה גידול אדיר של כ-25-30% במכירת מוצרי חשמל בתקופת חג הפסח, במסגרתו ישראלים רבים יוצאים לעשות קניות.
נוסף על כך, לקראת חג הפסח, ניופאן יוצאת בקמפיינים שונים ומגוונים שמשלבים משפיעני רשת, מובילי דעת קהל בתחום הקולינריה וכלי מדיה רבים להצגת איכויות ותועלות מוצרי החשמל השונים, זאת במקביל לפעילות מבצעים נרחבת שמציגה החברה לקראת פסח.
בין המבצעים של החברה:  4 שנות אחריות ללא תוספת תשלום (שווי ההטבה 790 שקל) על כל מקררי ה-4 דלתות של המותג האייר. כל הרוכש אחד מהתנורים שבמבצע של DeLonghi מקבל סט 3 סירי נירוסטה של KitchenAid בשווי 700 שקל מתנה.

ניופאן קיטשנאייד דגם KSM70 - 4490 (צילום: באדיבות המותג)
נוסף על כך, כל הרוכש מעבד מזון מג'מיקס מדגמים 4200xl, 5200xl מקבל סט 3 דסקיות  מיוחדות, הכוללות דסקיות שאין במארז כגון דסקית גוליאן דק, דסקית גוליאן רחב ודסקית פריסת גל בשווי 600 שקל מתנה. הדסקיות מתאימות במיוחד להכנת סלטים ומוקפצים מגוונים.

JBL_AUTHENTICS_ניופאן - רמקולים (צילום: באדיבות המותג) 
עידו שני, סמנכ"ל השיווק של ניופאן, אמר: "בתקופה שלפני חג הפסח ובמהלך החג נרשמת עלייה חדה במכירות של מגוון מוצרי חשמל, ובמיוחד בקטגוריות: מעבדי מזון, מיקסרים, מגהצים, תנורים, מקררים, מדיחים, כיריים ועוד".
עידו הוסיף וציין: "הביקוש למתנות פרקטיות גדל משנה לשנה, כאשר מוצרי המטבח הקטנים מהווים מתנה משמחת ושימושית לחג, כזו שכל אחד ואחת ירצו, שבין היתר מוסיפות גם לעיצוב המטבח. השנה אנו צופים גידול של כ-25%-30% ברכישת מתנות ממוצרי החשמל והאודיו. בהתאם, אנו שמחים להציע לצרכנים מגוון רחב של מוצרים בהטבות מיוחדות לחג".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה