בארץ

"דווקא בגלל זה אני מתפלאת ודורשת": הפינוי האלים בבנימין

הבוקר החל פינוי המאחז בגבעת צור הראל, שם התפתחו עימותים אלימים, וזאת בפעילות המנהלת שתחת השר סמוטריץ'. חה''כ הר מלך אמרה ,במקום להגן על מתיישבים יהודים אמיצים, פועלים נגדם באלימות מופרזת"." חה''כ גנץ הגיב  "זריקת אבנים ופגיעה בכוחות הביטחון שלנו - קו אדום"
דורון בלוך | 
בצלאל סמוטריץ (צילום shutterstock, דובר צהל, פלאש 90/ חיים גולדבאג)
הבוקר (רביעי) הגיעו כוחות מג''ב לפנות את המאחז בגבעת צור הראל. המאחז הוקם בתקופה האחרונה לזכרו של הראל שרביט ז''ל שנפל ברצועת עזה. המנהלת, שתחת סמכותו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' היא האחראית לפינוי, שבמהלכו נרשמו עימותים אלימים בין כוחות הבטחון לאזרחים במקום.
חברת הכנסת לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית) שיתפה בחשבון ה-X שלה תיעודים מהפינוי האלים וכתבה "אני מכירה כמה ההתיישבות חשובה לשר סמוטריץ ודווקא בגלל זה אני מתפלאת ודורשת ממנו להפסיק עם ההרס ולהפנות את כל משאבי המנהלת להרחבת והפרחת ההתיישבות". עוד הוסיפה לטעון כנגד שר הבטחון יואב גלנט ואלוף פיקוד המרכז, עליהם היא נוהגת למתוח ביקורת רבה "אני מזועזעת מהאירועים הקשים המתרחשים ממש בשעה זו בגבעת צור הראל. במקום להגן על מתיישבים יהודים אמיצים המממשים את החזון הציוני, שר הביטחון והאלוף יהודה פוקס פועלים נגדם באלימות מופרזת".
 
חבר הכנסת בני גנץ הגיב לאירוע, ואמר: "זריקת אבנים ופגיעה בכוחות הביטחון שלנו - קו אדום. כל חברי הממשלה צריכים לגנות בפה מלא, ואת הפורעים צריך להביא לדין. שולח חיזוק לכל החיילים והשוטרים, המשיכו למלא את משימותיכם, בכל מקום. לעם ישראל מגיעה ממשלה שמגבה את חיילינו ושוטרינו, כפי שהוא עומד מאחוריהם.״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה