נדל"ן ותשתיות

מהפכת נדל"ן בגוש דן: באיזו עיר מרכזית ייבנו מאות יחידות דיור?

בשכונת אלי כהן שבכפר סבא צפוי להתחיל בקרוב פרויקט פינוי בינוי, במסגרתו ייהרסו כ-224 יח"ד ישנות ו-11 חנויות, ובמקומן ייבנו כ-700 יח"ד חדשות בתוספת שטחי תעסוקה, מסחר וציבור. ההיקף הכספי של שיווק הדירות מוערך בסך של 1.6 מיליארד שקל
מערכת ice | 
שוק הנדלן-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בקרוב צפוי לצאת לדרך פרויקט פינוי-בינוי חדש בשכונת אלי כהן שבכפר סבא, במסגרתו ייבנו מאות יחידות דיור חדשות במקום אלו הנמצאות במקום. הפרויקט, שההיקף הכספי של שיווק הדירות בו מוערך ב-1.6 מיליארד שקל, יבוצע על ידי החברות Ewave Nadlan וצמח-המרמן (שרק לאחרונה השלימה הנפקה בשווי מיליוני שקלים) אשר הצליחו להשיג את הרוב הדרוש בקרב דיירי השכונות.
במתחם הקיים השכונה ניצבות כ-224 יח"ד ו-11 חנויות אשר יעברו הריסה ובמקומן ייבנו כ-700 יח"ד חדשות. כמו כן, צפויים לקום שטחי תעסוקה, מסחר וציבור. בהסכם שנחתם בין החברות לדיירים נקבע כי הם יזכו לדירות חדשות הכוללות תוספת שטח, מקומות חנייה ומרפסת שמש. באי כוחם של הדיירים הם עורכי הדין אילן וירון שלומוביץ ממשרד עו"ד שלומוביץ-סורקין, ובאי כוחן של החברות היזמיות הם עורכי הדין אורן ארדמן וחן גרינס ממשרד עו"ד שטיינמץ, הרינג, גורמן ושות'. אדריכל הפרויקט הינו טל קאופמן ממשרד קיקה ברא"ז אדריכלים ומתכנני ערים. המפקח מטעם הדיירים - ליאור זייטלר מ-א.ל הנדסה.
חשוב לציין כי דיונים בנוגע להתחדשות עירונית בשכונה זו החלו כבר לפני יותר מעשור, אך  רק בשנת 2021 החליטה מליאת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בכפר סבא לקדם אותה באופן סופי. במסגרת התוכנית נוספו גם מוסדות ציבור, שטחי חנייה, עובו תשתיות תחבורה ועוד.
יאיר זוהר, שותף-מנהל, התחדשות עירונית, בחברת Ewave Nadlan מסר: "הייחודיות של הפרויקט היא בכך שמדובר לא במתחם אקראי אלא בשכונה שלמה שתעבור פינוי-בינוי ותהליך מלא, מקצה לקצה, של התחדשות עירונית. בסופו של התהליך השכונה הוותיקה תהפוך למודל התחדשות עירוני בקנה מידה ארצי, ולאופן שבו ניתן להסתכל לא רק על מתחם אלא על שכונה באופן כולל ואסטרטגי ולהזניק אותה קדימה. אנו מחויבים לפרויקט ולהצלחתו, ויחד עם שותפינו בצמח-המרמן נפעל ללא לאות לקידומו במהירות האפשרית".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה