טלוויזיה

נחשפה: זאת התוכנית החדשה בהנחיית צבי יחזקאלי ב-i24

לאחר שעזב את ערוץ 13, עתיד לעמוד הפרשן לענייני ערבים בראשו של פאנל מיוחד שיציג את ענייני המזרח התיכון מעיניים מקומיות. "במערב לא מבינים את העולם הערבי", אמר המגיש. "אנחנו ננסה להעניק לצופים הצצה אמיתית", הצהיר
מערכת ice | 
צבי יחזקאלי (צילום יורי סקוירסקי)
נחשפה התוכנית החדשה של צבי יחזקאלי בערוץ i24. לאחר שפורסם כי הכתב לענייני ערבים עוזב את ערוץ 13 לטובת ערוץ החדשות החדש בישראל, כעת מפורסמת התוכנית שיוביל. התוכנית החדשה בשם "הערביסטים" צפויה להיות משודרת מידי מוצ"ש בשעה 21:30. 
יחזקאלי ינהיג פאנל מיוחד שיעסוק בנושאי המזרח התיכון. בהודעה שפורסמה לעיתונות היום (רביעי) הודיע הערוץ כי מדובר בפרויקט מיוחד בו יציג הפרשן לענייני ערבים את ענייני האזור בעיניים מקומיות. "צבי יחזקאלי מביא את העולם הערבי למסך עם פאנל ״הערביסטים״ שמכירים את המזרח התיכון כפי שהמזרח התיכון מכיר את עצמו", נמסר בהודעה לתקשורת. 
הפאנל יורכב מדוברי ערבית שיביא את החדשות מהעולם הערבי כפי שהן עולות מהשטח - מגופי התקשורת והרשתות החברתיות דוברות הערבית. יחזקאלי, השדרן החדש, מסר בתגובה להודעה על תחילת השידורים: "במערב לא מבינים את העולם הערבי. בנינו תוכנית עם אנשים שחיים את המזרח התיכון ומכירים אותו כפי שהמזרח התיכון מכיר את עצמו. זה לא עוד פאנל ימין-שמאל שמדבר על המזרח התיכון עם עין ישראלית, אנחנו ננסה להעניק לצופים הצצה אמיתית למה שקורה ברחוב הערבי. אחת המסקנות של ה-7 באוקטובר היא ששורש הקונספציה מתחיל בזה שלא מקשיבים למה שאומרים בחמאס ובחיזבאללה ובטוחים שהם מורתעים. ״הערביסטים״ יביאו לצופים את העולם הערבי – בלי פילטרים״.
על-פי חשיפתו של רן בוקר, יחזקאלי עזב את ערוץ 13 אחרי תקופה של כ-20 שנים תמורת חוזה מפנק של 120 אלף שקלים לחודש עם הערוץ החדש. בנוסף פורסם כי יושקע תקציב בבניית אולפן בביתו הפרטי. נתוני הרייטינג המדויקים של הערוץ עוד לא נחשפו, אך לאחרונה פרסם הערוץ כי לדבריהם ביום שידורי הבכורה צפו כ-145 אלף ישראלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה