טלוויזיה

הפוטנציאל קיים ב-i24NEWS: עבר בהצלחה את הטבילה הראשונה

I24 NEWS בעברית נכנס לתוך זירה תחרותית חדשותית לא קלה והוא עבר בעיני בהצלחה את טבילת האש הראשונה. הפוטנציאל קיים, וזה הרבה בזכות הליהוק והטאלנטים שלו, יהיה מעניין לראות לאיזה כיון יוביל הערוץ ואם יצליח למצב את עצמו כערוץ התקשורת המוביל בישראל
אביב עגיב | 
I24 NEWS (צילום מסך I24 NEWS)
אי אפשר היה לפספס את ההשקה של I24 NEWS. זה התחיל כשבחודשים האחרונים דווח על עוד טאלנט שגויס לשורות הערוץ והמשיך בפרסום מושקע ברחבי הארץ והמדיה בעלות מוערכת של כמה מיליונים. אתמול סופסוף נפל דבר והערוץ החל את שידוריו. I24 NEWS בעברית נכנס לתוך זירה תחרותית חדשותית לא קלה. ערוץ 14 נוסק ופונה לקהל ימני שמרני, "כאן "11 הוא , ובכן, כאן 11 – ערוץ ממלכתי , ערוץ 12 הוא כיכר העיר וערוץ 13 מנסה לחשב מסלול מחדש בימים אלה. 
הערוץ , כאמור, נפתח עם המהדורה המרכזית בהגשתה של מירי מיכאלי. מיכאלי היא מגישה אינטלגנטית , עם רקורד ארוך והיא נראית מצוין על המסך. היא מצליחה ללהטט בין יושבי האולפן שהתחלקו מצד אחד לעמדת הפרשנים (יהושוע יוסי , יחזקאלי צבי ונווה דרומי מצד אחד ומהצד השני ישבו הכתבים שהתחלפו בהתאמה לאורך המהדורה בהתאם לדיווחים). עוד הערה לגבי הכתבים – רובם המכריע צעירים ונמרצים. זה יתרון חכם שהם גם חיים את השטח והמדיה בו זמנית . שילוב שהיום הכרחי.
תוכן המהדורה היה לא מהודק מספיק אך פיצה על זה הקצב של המהדורה והדיונים שהבאו אחרי האייטמים. מיכאלי מצליחה לנהל דיון אחרי כל אייטם מרכזי. יוסי יהושוע היה דומיננטי וצבי יחזקאלי ידע לתת הערות ביניים מעניינות. בהקשר הזה נראה שאין מספיק 'ייצוג שמאלני' והדבר בלט.
שתי כתבות מרכזיות היו לאורך המהדורה. האחת , עסקה בגיוס חרדים , קובי דהן, הכתב הטרי לעניני דתות ואחד שמגיע מהמגזר עצמו הצליח להוציא את המיטב מהמרואיינים של הכתבה בן היתר משום שידע על אילו ניואנסים יכולים להיות מעניינים ובעיקר משום שהוא "דובר את השפה".

הריאיון עם עופרי ביבס היה מכמיר לב אך מפוספס בחלקו. מיכאלי , ברגישות המתבקשת , שאלה אותה על החיים מאז ה7/10. ביבס שידעה על דבר הריונה כשבועיים לאחר הטבח, סיפרה על התחושות והקושי והתייחס גם להצהרה של גנץ שלדבריה "טילטלה את המשפחה" . היה מעניין לולא הייתה נשאלת גם לגבי הפגישות עם רה"מ והאכזבה של המשפחה מתפקודה של הממשלה .
כשהמדורה הסתיימה התחילה תכנית אקטואליה חדשה בשם "הישראלים". התוכנית, בהגשתו של אורי קואל  ,היא התשובה של הערוץ לפטריוטים. אורלי לוי , יוסי מרשק, אייל ולדמן ואלי אוחנה עיטרו את הפאנל והתעסקו בענייני היום. קואל הוא מגיש טוב ומעניין יהיה לראות לאילו גבהים יצליח להביא את התוכנית. מה שבטוח, מצפה לו תחרות לא קלה בכלל שמהצד השני של המגרש נמצא ינון מגל עם הפטריוטים. נזכיר גם שהיו בעבר ניסיונות אחרים מצד הערוץ הקודם של קואל, 13, לעשות גרסה משלהם לפטריוטים. "שומרי הסף" קראו לה ואם אתם לא זוכרים אותה זה רק משום שהתרסקות הייתה מהירה מדי.
I24 NEWS החדש עבר בעיני בהצלחה את טבילת האש הראשונה. הפוטנציאל קיים, וזה הרבה בזכות הליהוק והטאלנטים שלו שרובם המכריע חיות תקשורת ומכירות את הדינמיקה. יהיה מעניין לראות לאיזה כיון יוביל הערוץ ואם יצליח למצב את עצמו כערוץ התקשורת המוביל בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה