טלוויזיה

חיים אתגר חושף עוקץ ומתוודה: "התביישתי לספר לאשתי"

רק השבוע סיפר לוכד המתחזים והנוכלים, על עוקץ שפגע במשפחתו. כעת הוא מתכונן לחשוף מקרה נוכלות קשה שהצליח להפיל גם אותו בפח
שירה יום טוב |  1
חיים אתגר (צילום מסך קשת 12)
נראה שגם הסמל לחשיפת עוקצים ונוכלים יכול ליפול בפח. חיים אתגר צפוי לחשוף הערב בתוכניתו "חשיפה" בקשת 12, עוקץ חמור שנפל בו, בסרט ייחודי חדש שיצא מיד לאחר מהדורת החדשות.
בפרומו שהתחיל לרוץ הבוקר לקראת הסרט המלא, אתגר נראה נבוך למדי מהסיטואציה בה הוא חושף את הנפילה שלו בתחום שבו הוא נחשב מומחה, ומודה בפני המצלמה "התביישתי, לא סיפרתי לאשתי".
"זה מרגיש מוזר. לא חשבתי שאני אשב אי פעם על הכסא הזה של מי שנעקץ, מי שנפגע ואני אספר את הסיפור שלי מול המצלמות". אתגר הוסיף בסטורי משלו וכתב, "היום ייחשף הסיפור המטורף שאני עברתי, עקיצה פסיכית שהסוף שלה - לא ייאמן".
.
רק בתחילת השבוע חשף העיתונאי בעמוד האינסטגרם שלו עוקץ שנפלה אליו כי אמא של אשתו ענבל הוציאה כסף מהכספומט בקניון בעיר מגוריה וקיבלה שטרות מזוייפים, ממש כמו של משחק קופסא. 

אתגר העלה את הסרטון וכתב: "מטורף!!! לאן הגענו במדינה אם הכסף בכספומט מזוייף", הוא הראה את השטרות המזויפים שיצאו ואמר בין היתר: "קבלו דבר מטורף, אמא של אשתי, אמא של ענבל הולכת לקניון גבעתיים, רוצה להוציא כסף מהכספומט, ניגשת ומתקתקת עניינים וסוף סוף יוצא הכסף אבל מזויף, אלה השטרות שיצאו".
עוד הוא אמר: "תסתכלו על השטרות של ה-50, נראה כמו זיוף של כלום, ברמה נמוכה מאוד, סליחה שאני אומר. תראו את השטר של ה-100 נראה כמו מהמונופול. לאיזה מצב הגענו במדינה שהכספומט אפילו מוציא כסף מזויף?"
על פי כתב אישום שהוגש לאחרונה, תושב בת ים יחד עם שניים מחבריו גנבו את פרטי הכרטיס של לא פחות מ-1458 אנשים שונים, מה שהכניס לכנופייה סכום עתק של 247,400 שקל, בתוך כמה שבועות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וואו
    מגיב 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יא מגעיל כמה שאתה מחפש כותרות, חושף שחיתויות והורס לילדים את החיים.
    סגור