טלוויזיה

משפחת המלוכה זועמת בעקבות הדוקו של הארי ומייגן

בבריטניה מתארים את סדרת הנטפליקס החדשה והמלהיבה של הזוג כ"פצצת טלוויזיה" טרנס-אטלנטית
מערכת ice | 
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום מתוך וויקיפדיה)
מייגן והארי שלחו סדרה של חיצים חדשים לכיוונה של משפחת המלוכה ובריטניה כולה בסדרת נטפליקס החדשה והמלהיבה שלהם, המתוארת כ"פצצת טלוויזיה" טרנס-אטלנטית. הפרק הראשון מתחיל במתקפה עדינה יחסית על החלטתו של ארמון בקינגהאם לא לשתף פעולה עם הסרט התיעודי בן שישה חלקים המתאר את חיזוריהם, נישואיהם והיציאה שלהם לגלות.
כחלק מהעסקה בסך 100 מיליון דולר עם נטפליקס, הזוג העביר שלל תמונות וסרטונים ממערכת היחסים שלהם, כולל הרגע שבו הארי הציע נישואין ב-2017 וגם את הדוכס מצלם את עצמו בטרקלין ה-VIP בהית'רו כשהיגר לארה"ב במרץ 2020. שלושת הפרקים הראשונים מכילים מספר דברים שסביר להניח ירגיזו את אביו של הארי, המלך צ'ארלס השלישי, כולל טענתו של הנסיך שהוא "חונך על ידי משפחתו השניה באפריקה", שם בחר לבלות שלושה חודשים, פעם אחת בשנות העשרה המאוחרות שלו ופעם אחת בשנות העשרים שלו.
הארי גם מתאר "רמה עצומה של הטיה לא מודעת" במשפחת המלוכה - בהתייחס למקרה שבו הנסיכה מייקל מקנט, לבשה סיכה בסגנון בלקמור (אומנות אופנה הפוגעת באנשים שחורים), מול אשתו בארמון בקינגהאם. מבין הדברים, נשמעת גם טענה שבריטניה היא גזענית ואובססיבית לגזע יותר מאשר ארה"ב, כאשר מייגן הכריזה ש"לא ממש התייחסו אליה כמו אישה שחורה" עד שהגיעה לבריטניה.
בנושא בחירת הנשים על ידי קרובי משפחתו הגברים, הנתפסת כהתקפה על אביו ובני המלוכה הבכירים האחרים, אולי אפילו אחיו וויליאם, הארי התעקש שהחלטתו להינשא למייגן מבדילה אותו ממשפחתו כי זה היה "מבחירת ליבו" ולא סתם כי היא "תתאים לתבנית". הוא אמר שהעובדה שאשתו היא שחקנית אמריקאית, 'העיבה' על האור שבו משפחתו ראו אותה והם האמינו שזה לא יחזיק מעמד.
הדוכס מסאסקס אמר: "אני חושב שלכל כך הרבה אנשים במשפחה, במיוחד לגברים, יכול להיות פיתוי או דחף להתחתן עם מישהי שתתאים לתבנית, בניגוד למישהו שאולי נועדה להיות איתו. ההבדל בין קבלת החלטות עם הראש או הלב. ואמא שלי בהחלט קיבלה את רוב ההחלטות שלה - אם לא את כולן - מהלב. ואני הבן של אמא שלי". אמא של הנסיך הארי היא כמובן הנסיכה דיאנה, שבדומה למייגן – לא הייתה כל כך אהובה בקרב משפחת המלוכה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה