טלוויזיה

הנסיך הארי מתנצל בפני היהודים: "אחת הטעויות הגדולות בחיי"

הנסיך הארי דיבר בסדרה החדשה של נטפליקס על השערורייה שעורר בעבר כשהגיעה למסיבת תחפושות בלונדון לבוש במדים של קצין נאצי: "זו הייתה אחת הטעויות הגדולות שעשיתי בחיי. הרגשתי מבוייש כל כך"

מערכת ice | 
הנסיך הארי ומייגן (צילום אינסטגרם)
הסדרה התיעודית המדוברת של נטפליקס על הנסיך הארי ומייגן מרקל, תחת השם המתאים "הארי ומייגן", יעלה היום (חמישי) סוף כל סוף לצפייה בענקית הסטרימינג, זאת לאחר חודשים רבים של ציפיות.
מאז שפורסמו הטריילרים לסרט בני הזוג המלכותיים נמצאים תחת ביקורות שוטפת, ואנשי הממלכה בבריטניה נכנסו לכוננות ספיגה רצינית אחרי שנודע כי בסרט הם הולכים לפתוח הכל מהכל על ההתנהלות שם. 
בחלקים מהפרק שנחשפו, דיבר הנסיך הארי על כך שהגיע לבוש במדים של קצין נאצי לפני מספר שנים למסיבת תחפושת והודה כי "זו הייתה אחת הטעויות הגדולות שעשיתי בחיי". עוד הוסיף הארי כי הוא "הרגיש כל כך מבויש אחר כך".  
הנסיך הארי קיבל לאחר מכן הודעה מאביו, המלך צ'ארלס, לעשות מספר מהלכים כדי להוריד מעט מהבושה. הוא ביקר במחנה ההשמדה אושוויץ שבפולין, כשבנוסף הוא צפה בסרט "רשימת שינדלר. לאחר מכן הארי אף נפגש עם הרב הראשי של לונדון כדי לקבל קצת תובנות על החיים וסיפר לסיום כי לפגישה איתו "הייתה השפעה רבה עליי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה