טלוויזיה

אמזון מסתבכת: זו הסדרה שארגוני זכויות אזרח רוצות לבטל

ארגוני המחאה טוענים ש-MGM מנרמל את מצלמות המעקב המסוכנות של אמזון רינג שמפרה זכויות פרטיות ומעודדת מעקבים
מערכת ice | 
אמזון פריים וידאו (צילום יח"צ)
40 ארגוני זכויות אזרח פרסמו מכתב פתוח הקורא למנהלי הטלוויזיה של MGM לבטל את תוכנית הריאליטי Ring Nation, שתציג את עובדת ה-NSA לשעבר והקומיקאית וונדה סייקס בצילומי הומוריסטיים ממצלמות פעמון הדלת. הסדרה צפויה לצאת ב-26 בספטמבר, אם כי בשלב זה לא ברור באיזו רשת טלוויזיה היא תשודר. 
הארגונים טענו שהאולפן מנרמל ומקדם את רשת מצלמות המעקב המסוכנת של אמזון רינג, שיחד עם אפליקציית Neighbors מפרה זכויות פרטיות בסיסיות, מעודדת  מעקבים משטרתיים שמתמקדים בעיקר באנשים כהי עור ומאיימת על תומכי הפלות. הבעיה הפוטנציאלית היחידה עם הקמפיין בעל הכוונות הטובות היא שאמזון היא הבעלים של רינג, חברת ההפקה ביג פיש אנטרטיינמנט והמפיצה MGM, ובנוסף היא הבעלים של שירות הסטרימינג Prime Video.
לאמזון יש עוד שותפויות, ובהן אלפי מחלקות במשטרה ברחבי ארה"ב. משמעות הקשרים האלה היא ש Ring Natioon היא סדרה שבעיקר נועדה למנף את המונופול העצום של אמזון כדי לדחוף את המוצרים שלה לקהל הצרכנים האמריקני. בנוסף יש סיכוי קטן מאוד שמנהלי MGM יתנגדו לפרויקט כשזה כנראה בדיוק מסוג הדברים שאמזון דמיינה שתוכל לעשות כשהוציאה 8.5 מיליארד דולר על מיזוג עם MGM השנה.
אוון גריר, אחד ממובילי המאבק, אמר: "נירמול מעקבים ילמד את ילדינו לוותר על הפרטיות שלהם בתמורה לצחוק מהיר. בשבועות הקרובים אנחנו ניצור קואליציה חזקה ואמיצה של כמה ארגוני זכויות אדם כדי לבטל את הסדרה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה