טלוויזיה

לוסי איוב חוגגת: 18.59 מיליון שקל בערב אחד

משתתפי "רוקדים עם כוכבים" התאחדו באירוע מיוחד שהצליח לגייס סכום מרשים של 18,591,300 שקל, סכום הגבוה ב-307,180 שקל מהשנה הקודמת עבור משפחות נזקקות לקראת חג הסוכות
מערכת ice | 
לוסי איוב, רוקדים עם כוכבים (צילום שי פרנקו, מסך קשת 12)
כוכבי הבידור של ישראל חוזרים לרחבת הריקודים, הפעם למטרה נעלה: גיוס תרומות למשפחות נזקקות לקראת החג. משתתפי "רוקדים עם כוכבים" התאחדו באירוע מיוחד שהצליח לגייס סכום מרשים של 18,591,300 שקל, סכום הגבוה ב-307,180 שקל מהשנה הקודמת. מטרת הערב הייתה לספק 200 אלף ארוחות חג למשפחות ישראליות באמצעות ארגון "לתת", יעד שלא רק הושג אלא אף הוכפל.
במפגן מרגש של אחדות ונדיבות, הרקדנים והכוכבים שבו לבמה בהרכבים חדשים ומפתיעים. השופטים החליטו לערבב את הקלפים ויצרו צמדים ושלישיות חדשים, מה שהפך את הערב למסקרן במיוחד. בין השילובים המעניינים: דור הררי, הזוכה הגדול של העונה, רקד עם מאיה קיי והרקדנית רומי נוף, בעוד לינוי אשרם, המדליסטית האולימפית, חברה לחיים פרשטיין.

האווירה באולם הייתה חגיגית ונרגשת, כאשר הרקדנים נתנו את כל כולם על הבמה, הפעם לא למען ניצחון אישי אלא למען מטרה חברתית חשובה. הקהל בבית הוזמן לתרום דרך מוקד התרומות של פרטנר, כאשר קים אור אזולאי, משתתפת העונה הקודמת, שידרה מהמוקד וסיפקה עדכונים על סכומי התרומות המצטברים.
ערב ההתרמה הזה מדגיש את כוחה של התעשייה הבידורית לחולל שינוי חברתי משמעותי. בזמן שהכוכבים נהנו מהזדמנות נוספת להופיע יחד, אלפי משפחות ברחבי ישראל יזכו לחגוג את החג הקרוב עם ארוחה חגיגית על שולחנן. זוהי תזכורת מרגשת לכך שכאשר אמנות ופילנתרופיה משלבות ידיים, התוצאות יכולות להיות מרשימות ומשנות חיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה