כסף וצרכנות

שופרסל בהחלטה דרמטית בסניפים: מתי תעשו קניות מעכשיו?

בעלי שופרסל החדשים האחים שלומי ויוסי אמיר ממשיכים בצעדי ההתייעלות והחיסכון, וסוגרים את סניפי "שופרסל שלי" ו"שופרסל דיל" במוצאי שבת. לא כל הלקוחות אוהבים את ההחלטה הזו, אך מדובר בצעד משמעותי עבור עובדי הרשת והקלה עבור עובדי הסניפים
מערכת ice |  5
שלומי ויוסי אמיר (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, יחצ)
מאז רכשו את רשת שופרסל בפברואר 2024, פועלים האחים שלומי ויוסי אמיר לחסוך בעלויות החברה ונקטו בצעדי התייעלות שונים כחלק מתוכנית אסטרטגית סדורה שאת פריונה כבר ניתן היה לראות ברבעון השני - הרבעון הראשון של האחים אמיר כבעלי שליטה - עם תוצאות שיא ברווחים.
בנוסף לאיחוד המטות, פועלים המנ"כלים המשותפים גם עבור עובדי הרשת, וסגירת הסניפים במוצ"ש זה בהחלט צעד משמעותי עבור העובדים שיוכלו מעתה לנוח בסופ"ש מלא - כל שכן שבזמני הקיץ זמני פתיחת הסניפים הם לשעות בודדות בלבד - דבר שלא מצדיק את פתיחת הסניפים ויש בכך גם רווח התייעלות שיכול להגיע למיליוני שקלים בשנה. בדה-מרקר הביאו כמה לקוחות שפחות התחברו לסגירת הסניפים במוצאי שבת.
כך, אתר "דה מרקר" פרסם הבוקר (חמישי) כי הנהלת שופרסל החליטה להפסיק את הפעילות במוצ"ש של כ-50 סניפי "שופרסל דיל" ו"שופרסל שלי" שהיו פתוחים עד כה בצאת השבת. לקוחות שהגיעו לסניפים גילו שלט המכריז כי החל מ-28/9 שעות הפעילות של הסניף משתנות.
הצעד הגיוני לכאורה מאחר ובמוצ"ש שעות הפעילות קצרות (בעיקר בשעון קיץ) ולא תמיד מצדיקות את את עלויות הפתיחה, אך ההחלטה עוררה זעם מצד לקוחות שעובדים כל השבוע השבוע, ודווקא מוצ"ש היה הזמן הפנוי שלהם לערוך את הקנייה השבועית.

משופרסל נמסר בתגובה: "בעבר, חלק מסניפי שופרסל דיל ושופרסל שלי נפתחו לאחר צאת השבת, לעתים למשך שעה וחצי בלבד. משיקולים שונים, לרבות הקלה על עובדי סניפים אלה, הוחלט לעדכן את שעות הפתיחה. חלק מסניפי שופרסל אקספרס ממשיכים לפעול במוצאי שבת".
זאת אומרת: פתיחת הסניפים לשעה וחצי בלבד אכן לא מוצדקת, ולא סתם רשתות גדולות נוספות שסגורות בשבת לא ממהרות לפתוח את כלל הסניפים שלהם במוצ"ש. בנוסף: זה אכן מדובר בצעד מאוד משמעותי עבור העובדים, במיוחד אלו ששומרים שבת, שלא ייאלצו מרגע צאת השבת לרוץ לעבודה, וכל זאת עבור שעה וחצי של שירות לקוחות. כן יש לציין, כפי שהודיעו בשופרסל, שחלק מסניפי שופרסל אקספרס, אכן ממשיכים לפעול מוצאי שבת. כך, שאין סגירת סניפים מוחלטת.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אבל המניות עולות, כנראה יש פה הרצה
    כל יום הודעה שלילית 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל יום הודעה שלילת מצדם בתקשורת, אבל המניות שופרסל עולות? איך זה מסתדר? כנראה הם מבצעים הרצת מניות.
    סגור
  • 4.
    עשו חסד עם העם הזמנים קשים. תורידו מחירים. (ל"ת)
    איתי 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    סופרדיל
    ציפוש 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מבינה מה החידוש כבר מזמן הרבה סניפים סגורים במוצש נקווה דזה יביא לירידת מחירים
    סגור
  • 2.
    יש גם מקומות קנייה אחגים
    מירי 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם כך בזמן האחרון יש הרבה חוסרים על המחירים לא לדבר.היה נוח כי שופרסל שלי עליד הבית , אבל נילך עוד קצת . זה בריא ללכת, נכון?
    סגור
  • 1.
    2 שלוכים (ל"ת)
    מרקו 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור