טלוויזיה

מיה דגן נחשפת: "עשו עליי חרם, הישרדות מהרגע שנולדתי"

השחקנית מיה דגן חשפה בכאב: "אני הייתי הילדה הזאת שצחקו עליה, שלא דיברו איתה ושעשו עליה חרם על לא עוול בכפי. תמיד הייתי אומרת את מה שאני חושבת ולא נראיתי כמו כולם". אז מה הפתרון שלה לילדים שסובלים?
מערכת ice |  2
מיה דגן (צילום אינסטגרם)
השחקנית מיה דגן חשפה השבוע בכאב בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה כי היא סבלה מבריונות והצקות בילדותה, זאת בעקבות סיפורה שובר הלב של מורן, נערה בת 14, ששמה קץ לחייה אחרי שסבלה מבריונות קשה מצד תלמידים בבית הספר בו היא למדה.
היום (שישי) דגן התראיינה בקשת 12 לגלית ואילנית וחשפה בכאב את סיפורי הילדות שלה: "אני הייתי הילדה הזאת שצחקו עליה, שלא דיברו איתה ושעשו עליה חרם על לא עוול בכפי. תמיד הייתי אומרת את מה שאני חושבת ולא נראתי כמו כולם".
דגן המשיכה: "ניסיתי תמיד להיות חלק מאיזושהי קבוצה בשביל להיות חלק בקיום שלי, משהו בי בהישרדות מהרגע שנולדתי. הילדה של אז אמרה לעצמה 'יש לך רק אותך' לא משנה מי התקרב אליי. אני חושבת שמטפלים בבעיה הזאת לא נכון, כי תמיד פונים רק להורים ולילדים המתעללים. אני רוצה לפנות לכל הילדים הדחויים והשונים שיושבים לבד. אני תמיד אומרת לעמליה שלומדת בבית ספר: 'לא משאירים ילד יושב לבד בהפסקה, נקודה. גם אם תבואי ותשאלי אותו רגע אם הכל בסדר. הילדים האלה לא שקופים, הם פה והם קיימים'".
 
דגן כתבה שילדים יכולים לפנות אליה לכל דבר שהם יצטרכו, ועל כך סיפרה: "ההצעה בעיניה, תפנו אלי, אני הייתי שם ואני יצאתי מזה. זה לא צריך להגיע למצב של התאבדות חס ושלום, אפשר לצאת מזה. להיות שונה זה דבר מהמם, זה מבדיל אותך מאנשים אחרים. היום אני לא זוכרת את האנשים שלא דיברו איתי או את אלה שהפנו עורף. תמיד אמרתי לעצמי שבמשמרת שלי, זה לא יקרה".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נו באמת...עניין של רייטינג (ל"ת)
    טל 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ממש לא מתפלא
    אורן 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שעשו על אחת כמוך חרם, ממש לא נעימה
    סגור