טלוויזיה

אלמוג בוקר סוגר חשבון: "התגובה צריכה להיות כואבת מאוד"

לאחר מצעד הדגלים שעבר בשקט, גם מבחינת גזרת עזה, עיתונאי חדשות 13 שיתף בתחושותיו: "מול ארגון טרור כמו חמאס צריך לשדר כח וכאשר סינואר שומע שוב ושוב שהוא לא חסין- הוא מבין שיש לו הרבה מה להפסיד. רק ככה ישראל תחזיר לעצמה את ההרתעה"
מערכת ice |  3
אלמוג בוקר (צילום מתוך עמוד האינסטגרם של אלמוג בוקר)
אלמוג בוקר, עיתונאי חדשות 13, סגר חשבון אחרי מצעד הדגלים בירושלים וכתב מדם ליבו את תחושותיו לגבי השקט מצד ארגון הטרור בעזה, חמאס, שלא שיגר ולו טיל אחד בעקבות הצעדה.
בוקר כתב: "בכל פעם שמספרים לכם שלא חמאס הוא זה ששיגר את הרקטות ושאין לו שליטה על הארגונים הסוררים, תזכרו ב-29.5.22 גם הג׳יהאד האיסלאמי וגם ארגונים סוררים אחרים ברצועה מאוד רצו לשגר רקטות אתמול, אבל חמאס לא איפשר להם. למה? כי ישראל לא התקפלה".
 
עוד כתב: "המסר שעבר מהמצרים לחמאס היה כפול, המצעד יתקיים ויעבור דרך שער שכם בירושלים, כי זאת מדינת ישראל! ואם בכל זאת תעזו- תקבלו שומר החומות שתים. וזה הדבר האחרון שחמאס רוצה. מול ארגון טרור כמו חמאס צריך לשדר כח וכאשר סינואר שומע שוב ושוב שהוא לא חסין- הוא מבין שיש לו הרבה מה להפסיד".

לסיום כתב: "בכל פעם שהוא ירים את האף (והוא עוד ירים…)- התגובה צריכה להיות כואבת מאוד. בין אם זה ירי לירושלים או ירי לעוטף. רק ככה, בעוצמה ובלי פחד, ישראל תחזיר לעצמה את ההרתעה ותבטיח לתושבי העוטף שקט לשנים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תודה לבן גביר שמראה איך עובדים
    מאיר 06/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מיתקפלים מקבלים ביטחון
    סגור
  • והאווילים , מנסים להשחיר את שמו.
    אלי 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממה שאני שומע, הרבה יצביעו בעדו.
    סגור
  • 1.
    אחלה אלמוג, בחור אמיץ ואמיתי (ל"ת)
    כן ירבו כמוך 05/2022/31
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור