טלוויזיה

דני קושמרו עוקץ בשידור חי: "לדחות את זה ב-10 חודשים"

מגיש חדשות 12 דני קושמרו שיתף סטורי עם הצהרות פוליטיות, ובמיוחד על אלו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. בקטע של הגשש החיוור בו נאמר: "אני שמעתי לפני איזה חודש-חודשיים שראש הממשלה אמר שאם תוך ארבעה-חמישה חודשים המצב הביטחוני לא משתפר, תוך שמונה-תשעה חודשים יחליטו אם לדחות את זה בעשרה חודשים"
מערכת ice |  1
דני קושמרו (צילום מסך חדשות 12)
המתח הביטחוני בישראל מגיע לשיאים חדשים, כאשר הציבור נמצא במצב של המתנה מתוחה לקראת אפשרות של מתקפה באיראן. במצב זה של חוסר ודאות וחרדה, רבים מוצאים מפלט בהומור שחור כדרך להתמודדות עם המציאות המורכבת. אחד מאלה שבחר להשתמש בכלי זה הוא דני קושמרו, מגיש "אולפן שישי" של חדשות 12, שהפתיע את צופיו בגישה שונה מהרגיל.
קושמרו, המוכר בדרך כלל בסגנונו הרציני והביקורתי בסיקור אירועי היום ובביקורת על הממשלה, החליט הפעם לנקוט בגישה הומוריסטית כדי להעביר את המסר שלו. בלילה שבין שלישי לרביעי, הוא בחר לשתף קטע מפורסם מהגשש החיוור, המהדהד באופן מפתיע את המצב הנוכחי.

הקטע שבחר קושמרו לשתף הוא פרודיה על הצהרות פוליטיות, ובמיוחד על אלו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. בקטע נאמר: "אני שמעתי לפני איזה חודש-חודשיים שראש הממשלה אמר שאם תוך ארבעה-חמישה חודשים המצב הביטחוני לא משתפר, תוך שמונה-תשעה חודשים יחליטו אם לדחות את זה בעשרה חודשים". 
השימוש בהומור כדי להעביר מסר פוליטי וחברתי כה חריף אינו דבר חדש, אך הוא בהחלט יוצא דופן עבור קושמרו. זה מדגים את הצורך של אנשי תקשורת ואזרחים כאחד למצוא דרכים חדשות להתמודד עם המתח המתמשך ולבטא את תסכולם מהמצב. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לפחות!!!!
    אנצי!!!! 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חלק מתחקיר עיתונאי זה שתרשמו את שם המערכון שהציטוט מופיע בו!!!!
    סגור