טלוויזיה

יהודה לוי מתגעגע לבת הזוג: "מתמודדים עם זה"

על הגעגוע לבת הזוג דנה פרידר בזמן צילומי 'המרוץ למיליון' סיפר המגיש: "זה היה די בהתחלה שלנו, אז יש לך עוד את האדרנלין ואתה יכול לעבור את הדבר הזה. מצד אחד הגעגוע חזק, כי זה חדש. זה לא פשוט. מצד שני, זה לא שיצאת עכשיו לטיול לשלושה-ארבעה חודשים. מזל שיש את אלוהי הטכנולוגיה שאפשר לדבר בוידיאו ובטלפון"
מערכת ice |  1
יהודה לוי (צילום באדיבות כאן 11)
פרק הבכורה של "המירוץ למיליון 2024" בקשת 12 ישודר הערב (שני) ובהפתעה גדולה, המגיש יהיה יהודה לוי לו זה תפקיד ההגשה הראשון במהלך הקריירה. בראיון לקשת 12 הוא סיפר בדיוק מה הוא מרגיש לקראת עליית העונה החדשה.
"זה אזור חדש, זו בריכה חדשה. מעבר לזה שזו תוכנית הריאליטי הכי גדולה בעולם ויש התרגשות, להיות בתלבושת המנחה זה משהו חדש לי", פתח לוי את דבריו. "לא אשקר, זה מרעיד את הגוף. זה עושה לי בועות בדם".

הוא המשיך: "זה שונה מאוד, זה מדיום אחר. כשאני משחק תמיד יש את הקיר הרביעי. המצלמה מצלמת מהצד, היא כאילו לא קיימת. פה אני צריך לשבור את הקיר הרביעי. זה כמו שבתיאטרון השחקנים משחקים אחד מול השני, ופתאום כשיש מחזות זמר או קברטים, יש מספר שפונה לקהל ושובר את הקיר הרביעי. זה ניגון אחר, יכולת אחרת, יותר אינטואיטיבית. כשאני מדבר עם הזוגות אין טקסטים, זה קורה כאן ועכשיו, בחי. הכל עוד חדש לי. אני מרגיש כמו תינוק בעולם, שהולך עם הבגד החדש. זה לגמרי שונה מבחינתי".

על הגעגוע לבת הזוג דנה פרידר בזמן הצילומים: "זה היה די בהתחלה שלנו, אז יש לך עוד את האדרנלין ואתה יכול לעבור את הדבר הזה. מצד אחד הגעגוע חזק, כי זה חדש. זה לא פשוט. מצד שני, זה לא שיצאת עכשיו לטיול לשלושה-ארבעה חודשים. מזל שיש את אלוהי הטכנולוגיה שאפשר לדבר בוידיאו ובטלפון, אפשר להרגיש קרוב, למרות שרחוקים. מתמודדים עם זה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משפחה זה ילדים
    ננה 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דנה פרידר היקרה, זה הזמן להביא ילדים וכמה שיותר, הם גדלים מהר והבית שמח.
    סגור