תרבות ופנאי

אחרי שהכריז על מופעים חדשים: שיא חדש לאייל גולן

כשלוש שעות בלבד לאחר פתיחת הקופות, אזלו הכרטיסים לששת המופעים החדשים של הזמר באמפי בקיסריה. בעקבות זאת נפתחו מופעים נוספים
מערכת ice |  1
אייל גולן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אריה לייב אברמס)
אחרי המופעים שנמכרו במלואם בבלומפילד אייל גולן הכריז שיחזור אל האמפי המפורסם בקיסריה. אלא ששעות בודדות לאחר ההכרזה אזלו כל הכרטיסים.
המופע החדש, שנקרא "עם ישראל חי" על שם האלבום החדש, היה אמור להגיע לאמפי לשש הופעות חיות במהלך הקיץ בחודש אוגוסט בלבד. כעת הכריז גולן כי נפתחו ארבעה מופעים נוספים שיתקיימו בחודש ספטמבר, בקיסריה גם כן. למרבה צערם של המעריצים, הכרטיסים גם למופעים אלו אזלו.
למופעים האחרונים בסדרת "עם ישראל חי" של גולן בבלומפילד הגיעו, על-פי הדיווח, 150 אלף אנשים. הקהל הגיע לבוש בלבן ועל הבמה אירח הזמר אורחים רבים. בין השאר הקדיש את השיר "לוחמת" למאיה שם שהשתחררה משבי החמאס והגיעה לשבת בשורה הראשונה בהופעה. בהתאם למצב, הוצבו במקום תמונות החטופים ומקומות מיוחדים הוקדשו עבור חיילים שנפצעו. ההופעה גררה ביקורות חיוביות. 
למרות האהדה הרבה, רבים ביקרו את אייל גולן ואת ההחלטה לקיים מופעים של הזמר. ביקורת חריפה נשמעה מצד אנשים שהזכירו את ההסתבכות הקודמת של הזמר עם תלונות בדבר קיום יחסי מין עם קטינות. במהלך ההופעה בבלומפילד הושארו על שמשות המכוניות שחנו באזור מסרים המתנגדים להופעה של גולן. על הפתקים נכתב "פותמוביל" ונאמר כי למרות שהקהל הגיע לבוש בלבן מדובר ב"הופעה מוכתמת".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכלבים נובחים והשיירה עוברת… (ל"ת)
    טל 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור