בארץ

החיזוק המפתיע מהאופוזיציה: "עושה עבודת קודש"

לאחר שהשרה אורית סטרוק ספגה ביקורות רבות על התקציב שניתן לה עבור משרד ההתיישבות. חה''כ מיקי לוי מהאופוזיציה אמר "צבעו את החטיבה בצבעים לא נכונים במשך השנים" וקרא "חייבים שכספים אלו יהיה בבסיס התקציב"
דורון בלוך | 
אורית סטרוק (צילום דני שם טוב)

לאחר הסערה שעוררה השרה אורית סטרוק על כך שקיבלה תקציבים למשרדה בעת המלחמה, היום (רביעי) במהלך ועדה לביקורת המדינה בה התקיים דיון בנושא חלוקת תקציבי ההתיישבות בין המרחב הכפרי והעירוני בנגב ובגליל, קיבלה החטיבה להתיישבות חיזוק מראשי המועצות, ובאופן חריג גם מהאופוזיציה. זאת, יום בלבד לאחר הנסיון של האופוזיציה בוועדת הכספים לחסום את תקציבי החטיבה להתיישבות, היום הוועדה לביקורת המדינה מכירה בחשיבות התקצוב של החטיבה ואף קוראת להכניס אותו לבסיס התקציב.

במהלך הוועדה, אמר חה''כ מיקי לוי (יש עתיד): "צבעו את החטיבה בצבעים לא נכונים במשך השנים אבל מהדיון עולה מקצה לקצה שהחטיבה להתיישבות עושה עבודת קודש ועבודה טובה במרחב הכפרי, אולם הדרך של תקצוב באמצעות כספים קואליציוניים היא דרך קלוקלת שפוגעת בתכנון ארוך טווח. אנו רואים גידול משמעותי בתקציב החטיבה במהלך השנה".
בסוף דבריו, למרות ביקורת האופוזיציה על חלוקת התקציב, אמר חה''כ לוי "חייבים שכספים אלו יהיה בבסיס התקציב - מנגנון תקצוב שקוף ויעיל יותר, שיאפשר לחטיבה להמשיך בעבודה החיונית היחידה להיות תלויה בהסכמים פוליטיים משתנים".
כזכור, היום איש התקשורת רני רהב תקף את החלטת ועדת הכספים לאשר את העברת התקציב הנ''ל, וכתב "חרפה חרפה חרפה. שחררי את הכסף למען הצבא", כפי שהבאנו כאן.
 


 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה