טלוויזיה

בשידור חי בקשת 12: המגישה חשפה שהיא בהיריון חמישי

העיתונאית ואשת התקשורת החרדית יעל צין בת 29 בלבד מבשרת הבוקר על הריון חמישי ומעלה תמונה של בנה הקטן לצד תמונות מהאולטרסאונד.
 
מערכת ice |  2
יעל צין (צילום חיה בנדר)
לאחר שחשפה בחודש אפריל יעל צין על ההפלה שחוותה בזמן שדיווחה מהשטח בזמן אירועי שביעי לאוקטובר הייתה בתחילתו של היריון שלא החזיק נוכח המראות והזעזוע שחוותה, אמש (שישי) היא חשפה בשידור חי בקשת 12 ב'כמעט שבת שלום', בשורה מרגשת במיוחד.
צין סיפרה בשולחן של התכנית: "תרגישו לי להגיד לכם פה ספוילר, אני בהיריון. כל ערב שבת שלום הוא זמן לבשורות טובות. עם ישראל חי, זה ילד חמישי, זו התרומה הכי גדולה, עם ישראל חי. בדרך לפה הייתי עם בחילות, אבל אמרתי לבעלי שאספר לאבי והצופים, אחרי שבכיתי פה ואברך את כולכם בבשורות טובות.

כזכור, אחרי הלידה שנפלה היא סיפרה בזמנו: "עברתי הפלה, זה משהו שלא כולם יודעים. הייתי ממש בתחילת ההיריון בשלב הזה" היא משתפת בכנות, "נכנסתי ביום ה-15 למלחמה, בזמן שהמזרונים היו ספוגים בדם".
הבוקר אשת התקשורת גם החליטה לשתף על הריון נוסף מול עשרות אלפי עוקביה באינסטגרם. יעל צין סיפרה: ״בתקופה כל כך קשה שעם ישראל עובר זכיתי להיכנס להריון חמישי נגד כל הסיכויים ואחרי הפלה לא פשוטה שעברתי".
לסיום היא כתבה בצורה מרגשת ביותר: "ולמה אני מספרת לכם את זה כי אני זוכה להביא לעולם עוד יהודי ואני רוצה לחזק את כולם במסר ״עם ישראל חי״ אף אחד לא יעצור את העם הזה אנחנו עם חזק מתמיד".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מזל טוב
    שמשון הגיבור 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזל טוב, שיעבור בקלות
    סגור
  • 1.
    מרתק (ל"ת)
    משה זוכמיר 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור