טלוויזיה

כוכבת מנייאכ נפרדת: "היית כל מה שדמיינתי"

בכאן 11 הכריזו על סדרת בת למנייאכ, שתתמקד בדמותה של טל בן הרוש, אותה גילמה השחקנית לירז חממי, שנפרדת מהסדרה המצליחה: "תם עידן"
שירה יום טוב | 
מנאייכ 3 (צילום כאן 11)
בכאן 11 הודיעו, עם סיום העונה השלישית והאחרונה של מנייאכ, על סדרת ספין-אוף שתתמקד בדמותה של טל בן הרוש, אותה מגלמת השחקנית לירז חממי שחוגגת את סיום הסדרה מרחוק מביתה בלונדון.
חממי שיתפה באינסטגרם את תחושותיה עם סיום הסדרה שליוותה אותה בחמש השנים האחרונות, ולקראת סדרת ההמשך שתתמקד בדמותה של בן הרוש, "לפני חמש שנים כשארייה בת חצי שנה על הידיים, נכנסתי לחדר קטן בו ישבו שלוש אגדות חיות שעשו לי פנייה יפה ימינה בחיים". כתבה חממי לעוקביה.
"פוסט אחד לא יספיק כדי לתאר מי זו טל בן הרוש בשבילי", ציינה והוסיפה, "התפקיד הזה היתה המנה הכי עמוסה וטעימה שהגישו לי עד אז. שלוש עונות בחמש שנים מורכבות מאין ספור אתגרים, רגעים קטנטנים של אושר גולמי ולא מעט עצב שמזכיר לנו כל פעם מחדש שלקום בבוקר לעבוד במה שאתה אוהב זה המזור הכי חזק.
תם עידן מנאייכ. לילה טוב ברק. היית אויב מופלא. לילה טוב איזי יקירי. היית כל מה שדמיינתי", חממי הזכירה גם את סדרת הספין אוף בכיכובה עליה הודיעו בכאן 11 עם סיום העונה, ונפרדה זמנית גם מהדמות שגילמה, "לילה טוב טל. שמתי לך שעון לספין אוף אז אל תשתגעי הלילה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה