טלוויזיה

פרידה קשה מהמסך: מנייאכ תחזור לעונה נוספת?

דרמת הפשע שפרצה לחיינו רק לפני שלוש שנים, סיימה אתמול את שידורי העונה השלישית והאחרונה, והביאה נתון צפיה חזק לכאן 11. ומה צפוי להמשך?
שירה יום טוב | 
מנאייכ (צילום כאן 11)
אמש שודר פרק הסיום של העונה השלישית והאחרונה לדרמת הפשע "מנייאכ" ששודרה בכאן 11, וגרפה לא מעט מחמאות וצפיות. הסדרה שיצר רועי עידן לכאן 11, התחילה את דרכה עלל המסך לפני שלוש וחצי שנים, ולא תשוב לעונה נוספת.
שלוש עונות של סדרת דרמה בתוך שלוש שנים זה לא עניין של מה בכך. תהליך היצירה וההפקה של סדרות דרמה לוקח זמן ונחשב גם ליקר יחסית, כך שקצב העונות בפני עצמו מעיד על ההצלחה שנחלה מנייאכ בקרב הקהל הישראלי. 
כאמור, אתמול שודר בכאן 11 פרק הסיום של העונה השלישית שכבר הוכרז לגביה כי תהיה העונה האחרונה ושלא תצולם עונה נוספת. לטובת המכורים זה הזמן לציין שהסיפור של איזי (שלום אסייג) וברק (עמוס תמם) אכן הגיעו לסיומו, אבל מה שכן צפוי זה רימייק לסדרה, שיתמקד בדמותה של טל בן הרוש (לירז חממי).
עד אז, מבט לנתוני הצפייה של הפרק ששודר אתמול. בכאן 11 צוברים במקרים רבים נתוני צפיה דווקא בפלטפורמות הדיגיטל של התאגיד, וביניהם כאן BOX, אתר כאן וערוץ היוטיוב. כשמדובר באפיזודה בולטת המספרים מגיעים למאות אלפים בתוך שעות.
דווקא בגלל זה, נתון הרייטינג שהציגו כאן 11 הבוקר על שידור פרק הסיום, מעיד הרבה על אהדת הצופים. כאן 11, שלרוב לא מובילים בנתוני הרייטינג המסורתיים, רשמו לעצמם אתמול את המקום השני ברצועת הפריים טיים (אחרי קשת 12), עם זינוק של כמעט 4 נקודות רייטינג מרצועת החדשות, 8.1% רייטינג ו-223 אלף צופים. לשם השוואה, בעונה השניה של מנאייכ רשמה נתון של 7.9 אחוזים ו-191 אלף צופים בכאן 11 לפרק הנעילה של העונה.
העונה כולה מחזיקה בממוצע  עונתי של 5.6 ברייטינג. בשכלול הדיגיטל, מדובר בכ-6.5 מיליון צפיות במצטבר, עם 637 אלף צפיות בממוצע לכל פרק בדיגיטל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה