תיירות

בשורה אדירה בנתב"ג: זו חברת התעופה שחזרה אחרי 3 חודשים

ענקית התעופה העולמית אייר פראנס נחתה היום בצהריים בישראל עם מטוס האיירבוס 350-900 A. בשלב הראשון החברה תפעיל שלוש טיסות שבועיות ומתכננת להוסיף עוד טיסות בהמשך
מערכת ice | 
איירבוס 350 של חברת אייר פראנס (צילום יחצ)
אחרי העדרות של שלושה חודשים בעקבות המלחמה חברת אייר פראנס - ענקית התעופה העולמית נחתה היום בצהריים בישראל עם מטוס האיירבוס 350-900 A. בשלב הראשון החברה תפעיל שלוש טיסות שבועיות ומתכננת להוסיף תדירויות בהדרגה בהתאם לתנאי השוק.  
אלון נטע, מנהל המסחרי של קבוצת אייר פראנס KLM בישראל אמר בנושא: "אנו שמחים להתניע מחדש את טיסות אייר פראנס ל / מישראל עם מטוס האיירבוס 350  בעל מחלקות היוקרה הביזנס והפרימיום".

עוד הוסיף המנהל המסחרי של קבוצת התעופה ואמר כי: "אנו ערים לאילוצי הנוסעים בתקופה זו והקושי בתכנון ובהתחייבות לנסיעות בימים אלו, ולכן החלטנו להגמיש את תנאי השינוי וההחזרים עבור הזמנות לחודשי ינואר עד מרץ 2024".
לסיום הוא סיפר על הקלה חדשה ללקוחות החברה שבכוונת החברה להעניק: "בהתאם לסוג הכרטיס, הנוסעים יוכלו לשנות את מועד טיסתם, להגיש בקשה להחזר, או לקבל שובר כספי לשימוש עתידי, ובתנאי שביטלו את הזמנתם טרם טיסתם - עד יום לפני ההמראה, בהתאם לתנאים המפורסמים באתר ואצל סוכני הנסיעות״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה