תיירות

לאחר שהמטוס 'התפוצץ' באוויר: זה הפיצוי שיקבלו הנוסעים

אחרי שמטוס בואינג 737-9 מדגם MAX של חברת אלסקה איירליינס נאלץ לבצע נחיתת חירום, וזאת משום ש"חלק מהמטוס התפוצץ בטיסה", נודע כי החברה תשלם ל-177 הנוסעים פיצוי כספי של 1,500 דולר, זאת בנוסף להחזר מלא על כרטיסי הטיסה שרכשו
מערכת ice |  1
עשן בקבינת הנוסעים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רק לאחרונה מטוס בואינג 737-9 מדגם MAX של חברת אלסקה איירליינס נאלץ לבצע נחיתת חירום, וזאת משום ש"חלק מהמטוס התפוצץ בטיסה". האירוע המפחיד הסתיים בפציעות קלות בלבד, אך הוא פתח תיבת פנדורה בנוגע לתקן הבטיחות בחברה. לאחרונה, מנכ"ל בואינג, דייב קלהון, יצא בהצהרה ולקח אחריות: "אנו מכירים בטעותנו".
כעת, כשבוע לאחר האירוע החמור, נודע כי בחברת התעופה צפויים להעניק פיצויים לנוסעים שחוו את הטראומה הגדולה בטיסה, פיצוי כספי של 1,500 דולר, זאת בנוסף להחזר מלא על כרטיסי הטיסה שרכשו. כך פורסם באתר "פיפל". מדובר ב-177 נוסעים שהיו על המטוס, כך שהחברה תשלם פיצויים בסך 265,500 דולר, בלי קשר להחזר המלא על כרטיסי הטיסה אותם רכשו הנוסעים. 
נוסף על כך, הנושא השפיע בצורה דרמטית במיוחד על עולם התעופה, כאשר חברת בואינג יצאה בהודעה דרמטית שהיא מקרקעת 170 מטוסים שלה מהדגם המדובר כדי לשלול שאירוע כזה יקרה שוב. 
כזכור, טיסה 1282 של החברה אשר המריאה לכיוון אונטריו, קליפורניה, נאלצה לחזור בחזרה לנמל ממנו יצאה בפורטלנד בשל "בעיית לחץ אוויר" עליה דיווח הצוות. חלק מגוף המטוס (כולל חלון), "קפץ זמן קצר לאחר ההמראה", אמר נוסע לרשת CNN. "זה היה ממש פתאומי. לא שמתי לב בכלל מה קורה, וכבר קפצו מסכות חמצן מלמעלה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בדיחה עצובה מאוד. סיכון חיים עבור 1,500 $.
    ו. בעין 01/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עליבאבא וארבעים הגנבים
    סגור