תיירות

רשת קלאב הוטל למען החיילים הבודדים: במה יזכו לכבוד החג?

לכבוד ראש השנה, בעלי רשת קלאב הוטל הודיעו כי יארחו במלון באילת כ-15 חיילים בודדים לארבעה ימי חופשה. הבילוי יכלול הופעות, ארוחות ואטרקציות
מערכת ice | 
קלאב הוטל אילת (צילום יחצ)
עם ראש השנה בפתח, בעלי רשת קלאב הוטל, בת שבע ומשה בובליל, הודיעו היום כי יארחו בחד כ-15 חיילים בודדים למשך ארבעה ימים במלון באילת. החיילים צפויים ליהנות מאטרקציות, הופעות וארוחות במלון. מדובר במסורת של יותר מ-20 שנה במלון, שמתקיימת גם בחג הפסח.
לאחרונה נודע על מיזם נוסף ומרגש לטובתם של החיילים הבודדים. בשבוע שעבר התקיים טקס הנחת אבן פינה ל"בית סבן" המיועד לחיילים בודדים וייבנה בראשון לציון, כעשור לאחר הקמת הבית הקודם. הבית ייתן מענה הוליסטי, נרחב ואיכותי ליותר מ-220 חיילים בודדים ב-56 דירות. צפי סיום הפרויקט: דצמבר 2024. 
הבית מתאפיין בדירות הבנויות כבית מגורים עם חדרים פרטיים לכל חייל, פינת ישיבה ומטבח מאובזרים, המספקים לחיילים פרטיות בבואם הביתה. מעבר למענה הדיור והלינה, החיילים הבודדים שיתגוררו בבית ייהנו משירותים הכוללים כביסה, שרותי הסעדה, מתחמי פנאי, פעילויות חברתיות, פעילויות קהילתיות ועוד.
 
אוכלוסיית החיילים הבודדים המשרתים בצה"ל מונה כיום אלפי חיילים, ביניהם חיילים אשר הגיעו לישראל לשרת בצה"ל ומותירים מאחוריהם את בני משפחותיהם, חיילים יתומים, וכן חיילים ללא עורף משפחתי. אוכלוסייה ייחודית אשר מתמודדת עם אתגרים מורכבים, מהווה גשר ליהדות התפוצות ומחזקת את חוסנם של צה"ל, החברה הישראלית ומדינת ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה