שיווק ופרסום

הקרן לידידות נערכת לחגי תשרי: תתרום מזון בשווי מיליוני שקלים

על רקע עליות המחירים בכל תחומי החיים, הקרן לידידות יוצאת במבצע סיוע לקראת חגי תשרי - כרבע מיליון קשישים, משפחות, וילדי רווחה מקבלים בימים אלה מענקי סיוע במזון וביגוד בשווי כולל של כ-30 מיליון שקל

מערכת ice | 
הקרן לידידות (צילום גיא יחיאלי, הקרן לידידות)
היקפי העוני ואי השוויון החברתי בישראל נמצאים בעלייה מתמדת, עליית המחירים בחודשים האחרונים בכל התחומים נותנת את אותותיה במיוחד על האוכלוסייה הנזקקת. שיעור האנשים החיים בעוני בישראל גבוה ביותר.
למעשה, כמעט כל משפחה חמישית בישראל נמצאת מתחת לקו העוני. עבור משפחות אלה, החיים הם התמודדות יומיומית עם מחסור במשאבים, מחסור בהזדמנויות ומחסור בחוויות של הכרה חברתית וכבוד. 
מזון, כמובן, הוא צורך בסיסי ופגיעה בביטחון התזונתי משמעה פגיעה בכל תחומי החיים. פגיעה זו מתגברת לקראת ראש השנה, כאשר מסביב אותן אוכלוסיות יש אווירת חג ושמחה והן לא יכולות להרשות לעצמן מוצרי יסוד לקיום בסיסי.
לכן, לקראת חגי תשרי הקרן לידידות יוצאת במבצע סיוע מיוחד בו הקציבה כ-30 מיליון ש"ח שישמשו לסיוע במזון וביגוד לרבע מיליון קשישים, משפחות, חיילים בודדים, נזקקים, ילדי פנימיות ועולים חדשים. כמו כן,  כמו כן, יוקצה תקציב נוסף של כ-4.5 מיליון שקלים לטובת סיוע לכ-50 אלף איש ואישה בקהילות היהודיות במדינות ברית המועצות לשעבר עבור חבילות מזון לחג, סיוע לקשישים ועוד.
נשיאת הקרן לידידות, יעל אקשטיין: "עליית המחירים בכל תחומי החיים ויוקר המחייה שהתגבר עקב כך מייצרים פגיעה בכל שכבות האוכלוסייה בישראל. הפגיעה בסופו של דבר משפיעה במיוחד על השכבות החלשות, שהן תמיד הראשונות להיות מושפעות. במסגרת מבצע הסיוע של הקרן לידידות לקראת החגים, אנו מבקשים לסייע לכמה שיותר משפחות וקשישים לחגוג בצורה שמחה ומכבדת.
אנו אסירי תודה למעל 600 אלף תורמים אוהבי ישראל שלמרות המשבר הגלובלי מתגייסים כעת יותר מאי פעם לסייע לאזרחיות ואזרחי ישראל ולאחיותנו ואחינו בתפוצות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה