תיירות

אנה זק עוזבת את ישראל: זה היעד אליו בחרה לטוס

הזמרת שחוותה שנה נהדרת, נמצאת במצב קצת פחות נהדר בזוגיות שלה ואחרי 3 שנים נראה שהיא ורועי סנדלר על סף הפרדת כוחות. על אף שתחילה חשבה לבטל, היא המריאה עם אחותה לחופשה בתאילנד בכרטיסים שאמורה הייתה להמריא עם סנדלר
מערכת ice | 
אנה זק (צילום אינסטגרם/ אנה זק)
אין שום ספק ש-2022 חייכה לאנה זק. הזמרת ששברה את כל המחסומים, הביקורות והספקנים, הגיעה רחוק ודורגה גבוה במצעדים והוציאה להיטים שאפילו הולידו לה שיתוף פעולה מעניין עם אביב גפן. כעת, קצת אחרי ש-2023 יצאה לדרך, היא מסיימת לאכזבתה את הקשר הזוגי הארוך שלה עם בן הזוג רועי סנדלר . כדי להתגבר על הכל, היא החליטה לטוס לטיול ארוך בתאילנד ולשכוח מהכל.
אחרי יותר משלוש שנים של זוגיות פוטוגנית הזמרת והדוגמנית ובן הזוג חווים משבר בזוגיות שלהם ולמרות הדיווחים השונים, הם עדיין ישנים באותה דירה משותפת שלהם בה הם מתגוררים, אבל הקשר שלהם חווה טלטלה לאחרונה ואפילו כרטיסי הטיסה שהזמינו לתאילנד בוטלו על ידם לאחרונה. הם היו אמורים לטוס אחרי שמופעי הפסטיגל היו מסתיימים, אך בסופו של דבר היא בחרה לטוס עם אחותה למזרח הרחוק.

המקורבים של הזוג מסרו ל-TMI: "במקרה שלהם זאת סיטואציה וטיימינג מורכבים במיוחד, כי היא נמצאת רוב הזמן בפסטיגל כך שקשה להם למצוא זמן לנסות לשבת ולגשר על הפערים שהם חווים כזוג, מקווים שיתגברו על המשבר, הם עדיין ביחד ומוקדם מדי לדבר על פרידה, זה ממש לא שם עדיין". 
זק כתבה: "איך אפשר להתחיל? באמת .. השנה הזאת היא כל מה שחיכיתי לו כל השנים האלה.  זאת הייתה שנה ממש מיוחדת בשבילי, שנה של התגשמות של מלא חלומות שלי, שנה שאני בטוחה שלא אשכח שלימדה אותי שהכל עוד אפשרי".
 
עוד הוסיפה: "התמונה הזאת שבחרתי זו התמונה הראשונה מ2022 עוד כשלא היה לי מושגגגגגגגגג קטן מה הולכת להביא איתה השנה השובבה הזאת. אז זהו, רק עצרתי רגע להגיד תודה ענקית מתוך הלב לכולכם ולהריץ לי את השנה המופלאה הזאת מול העיניים (כשאני בשמלה של הנסיכה אנה) וסתם לחייך לי".
לסיום ביקשה: "בהזדמנות הזו אאחל לכם ששנת 2023 תביא איתה רק דברים טובים ומדוייקים עבורכם, שגם את הרע שתמיד איכשהו מופיע תהפכו לטוב שתהנו מכל רגע ורגע ותעופו על עצמכם. אוהבת אתכם בכל ליבי שלכם לתמיד, אנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה