כסף וצרכנות

אנה זק זועמת: מי מזייף את החתימות שלה ומוכר אותן בפסטיגל?

אנה זק נדהמה לגלות שתמונות עם חתימות שלה נמכרות בעשרות שקלים בפסטיגל, אך זו לא היא שחתמה על המוצרים בעצמה ומדובר בזיוף. פנייה נעשתה להנהלת הפסטיגל. מנהלה האישי מסר: "אנה לא לוקחת כסף על חתימות ותמונות למעריצים שלה. מדובר בזיופים"
מערכת ice | 
אנה זק (צילום אינסטגרם/ אנה זק)
אנה זק נדהמה לגלות שחתימות שלה נמכרות בפסטיגל תמורת כסף, שלא בידיעתה. הורים וילדים שהגיעו בשבוע האחרון לפסטיגל הופתעו לגלות ביציאה מהאולם תמונות חתומות של הזמרת אנה זק שנמכרות בעלות של עשרות שקלים. אבל מה שהם לא יודעים שאותם מוצרים הם אינם אותנטיים וכלל לא נחתמו על ידי זק עצמה, כשמישהו החליט לעשות שימוש ציני בחתימה שלה ולהרוויח על גבה כסף.
ב"מאקו" דיברו אתמול (שני) עם גורמים בסביבתה של זק, שטענו כי "לא מדובר בחתימות מקוריות של אנה, זו הדפסה של החתימה ששוכפלה מעותק מקורי". זק גילתה בכלל על הנושא דרך אנשים שפנו אליה ותייגו אותה בתמונות שרכשו ברשתות החברתיות. הזמרת לא הבינה במה מדובר, פנתה לאנשיה, ולאחר בדיקה התברר כי מדובר בזיוף.
אנשיה של אנה זק לא בזבזו זמן וכבר פנו להנהלת הפסטיגל, שם החלו בבדיקת הנושא כדי לאתר את אותם עבריינים ולעצור את המכירה של המוצרים המזויפים. עומרי יערי, מנהלה האישי של אנה זק, מסר בתגובה ל"מאקו": "לצערי הרב זו אכן לא החתימה של אנה ולא משהו שהגיע מהצד שלנו, הנהלת הפסטיגל מעורבת ומנסים למנוע את זה. אנה לא לוקחת כסף על חתימות ותמונות למעריצים שלה, אז אם מישהו מציע לכם לקנות תדעו שמדובר בזיופים וזיופים בלבד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה