תיירות

ענקית התעופה נלחמת על ישראל: מגדילה טיסות ומורידה מחירים

בניגוד לחברות תעופה רבות וטובות, הענקית מאבו דאבי "איתיחאד איירווייז", המשיכה להפעיל את קו הטיסות בין אבו דאבי לתל אביב מאז ה-7 באוקטובר, כמעט באופן רציף. כעת היא מגדילה את מספר הטיסות ומורידה מחירים
מערכת ice |  2
איתיחאד איירווייז (צילום אתר איתיחאד אירוויז)
חברת התעופה "איתיחאד איירוויז" הייתה אחת מהחברות שלא נשאבו למגמת הביטולים הקשה, בה בחרו חברות רבות לנקוט, כאשר הודיעו על ביטולי טיסות ושיבושים בלוחות הזמנים, בשל המצב הביטחוני הלא צפוי בישראל.
החברה עשתה מאמצים להמשיך ולהפעיל את הקו בין ת"א לאבו דאבי, כמעט באופן רציף מאז ה-7.10 ונראה כי ההחלטה השתלמה. לאחר שבאוגוסט האחרון חצתה החברה לראשונה את רף 12 אלף הנוסעים על הקו וכחלק ממימוש אסטרטגיית הצמיחה הבינלאומית של החברה "לשרת יותר יעדי מפתח פעמיים ביום", הוחלט לתגבר את הפעילות של הקו בישראל ולעבור להפעיל אותו במתכונת של 12 טיסות שבועיות.
חברת התעופה האמירתית, המיוצגת בישראל ע"י ממן אוויאישן, מפעילה כיום את הקו בין ת"א לאבו דאבי במתכונת של 10 טיסות בוקר שבועיות באמצעות מטוסי איירבס A320 (158 מקומות) ואיירבס A321 (188 מקומות), שבעיתות חירום מוחלפות ע"י מטוס דרימליינר 787 עם קיבולת של 316 נוסעים.
בנוסף, עדכנו באיתיחאד איירווייז כי החל מהתאריך 1.12.24, תוסיף החברה לקו טיסת בוקר בימים שלישי ושישי. כלומר, החברה תעבור להפעיל את הקו בין תל אביב לאבו דאבי במתכונת של טיסה דו יומיות למעט בימים ראשון ושני.
טיסות אלו יצאו מאבו דאבי בשעה 03:25 וינחתו בתל אביב בשעה 05:05. הן יצאו מתל אביב בשעה 06:40 וינחתו באבו דאבי בשעה 11:40. (מרבית הקונקשינים למזרח יוצאים ב- 14:00).
בחברה אומרים כי המשמעות הישירה של הגדלת הפעילות על הקו לאבו דאבי לצד הגדלת ההיצע של טיסות ההמשך שמפעילה החברה למגוון יעדים במזרח היא צניחה במחירי הטיסה. כך למשל, כבר היום ניתן למצוא באתר החברה כרטיס טיסה לבנגקוק ב- 5.12 יעלה 768$ כשמחיר השוק הממוצע של אותם כרטיסים עומד על 850$.   

 
לדברי רן פולק, מנהל פעילות אתיחאד אירוויז בישראל: "טיסות הבוקר לאבו דאבי ומאבו דאבי לתל אביב תוזמנו בצורה כזאת שיאפשרו לנוסעים להגיע לכל היעדים במזרח עם זמני המתנה מינימליים באבו דאבי לצד גמישות בבחירת לוח הזמנים המתאים להם ביותר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צריך לעשות אותם החברה הלאומית של ישראל
    אלי כהן 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במקום אלעל הגנבים עושקים גזלנים מנצלים אותנו והמדינה לא עושה כלום
    סגור
  • 1.
    מעניין (ל"ת)
    ז ז 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור