TOP 5

השחקנים הרווחיים ביותר בהוליווד: מי כבש את עולם הקולנוע?

כולנו מכירים אותם מהסרטים הכי מוצלחים שיצאו בשנה האחרונה, מסדרות הטלוויזיה או מטקס פרסי האוסקר. מיהם חמשת השחקנים המצליחים ביותר בהוליווד, וכמה כסף הם שווים?
מערכת ice | 
הסרט (צילום shutterstock, מתוך הסרט ברבי)
מגזין פורבס נוהג לפרסם את דירוגו במגוון נושאים כלכליים שונים, ביניהם גם דירוג השחקנים הרווחיים ביותר בהוליווד. אם תהיתם במקרה מי הצליחו להתברג לחמישייה הראשונה או מי ה"זוכה" הגדול – הכתבה הזו היא עבורכם.
5. מאט דיימון – 43 מיליון דולר (50 מיליון דולר ברוטו)
חברת ההפקה Artists Equity של אפלק ודיימון זכתה להצלחה עצומה בהוליווד, והפרויקט "אייר" בכיכובם של השניים נמכר לאמזון תמורת סכום של כ-130 מיליון דולר – לפני שבכלל הופק. הסכום עצמו היה גבוה בהרבה מתקציב הסרט, מה שבהחלט הצליח להעביר את האמון של אמזון בחברת ההפקות. כמו כן, דיימון קיבל משכורת "צנועה" של כ-4 מיליון דולר עבור תפקיד המשנה שלו בסרט המצליח "אופנהיימר", בתוספת לחלק מרווחי הסרט.
4. ראיין גוסלינג – 43 מיליון דולר (50 מיליון דולר ברוטו)
אין ספק כי השחקן זכה להצלחה ולנקודת שיא בקריירה שלו עבור התפקיד הראשי בסרט "ברבי" כאשר גילם את קן. כמו כן, שירו המוכר מהסרט  "I'm Just Ken" זכה ליותר מ-100 מיליון השמעות באפליקציית ספוטיפיי, והדבר הצליח להביא אותו למקום הרביעי והמכובד.
3. טום קרוז – 45 מיליון דולר (53 מיליון דולר ברוטו)
הוא אמנם כבר בן 61, אך הוא עדיין מצליח לשמור על רלוונטיות בתחום הבידור. קרוז גרף בשנת 2023 רווחים משמעותיים מהסרט האחרון של "משימה בלתי אפשרית", וכן זכה להמשיך לקבל רווחים מהסרט "אהבה בשחקים: מאווריק" שיצא במהלך 2022. השחקן המצליח מקבל אחוז מכלל ההכנסות של הסרטים בהם השתתף, והוא תמיד ממשיך לשמור על מקום גבוה בדירוג זה.

2. מרגו רובי – 53 מיליון דולר (78 מיליון דולר ברוטו)
עקפה את קן: רובי הצליחה לכבוש את המסכים עם "ברבי", בו היא גילמה את התפקיד הראשי. הסרט גרף סכום נאה במיוחד של 1.45 מיליארד דולר בקופות ברחבי העולם, ורובי (מפיקת הסרט) השיגה כ-12.5% מהכנסותיו, מה שהיווה לה כיותר מ-60 מיליון דולר.
1. אדם סנדלר – 73 מיליון דולר (97 מיליון דולר ברוטו)
והזוכה הגדול של התעשייה הוא לא אחר מאשר סנדלר, אשר כיכב בסרט "תעלומת רצח 2" ששודר בנטפליקס ושזכה ליותר מ-150 מיליון שעות צפייה ברחבי העולם. הוא עבר במהלך 2023 שנה גדושה במיוחד בפרויקטים, ומראה לכולנו כי עבודה קשה אכן משתלמת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה