ויראלי

כוכבת פלייבוי מזעזעת את הוליווד: ג'סטין טימברלייק בגד איתי בזוגתו

זאת לא הפעם הראשונה שג'סטין טימברלייק מואשם בבגידה, הפעם כוכבת פלייבוי מאשרת שגם איתה היה לכוכב אינטרקציה מינית בעודו בקשר רציני עם השחקנית קמרון דיאז: "הוא לא רוצה לצאת לא גברי"

מערכת ice | 
ג'סטין טימברלייק (צילום Gage Skidmore, Flickr)
אי שם בשנות ה-2000 המוקדמות, ג'סטין טימברלייק יצא עם השחקנית המצליחה קמרון דיאז, כעת, עשרים ומשהו שנה אחרי, חושפת דוגמנית פלייבוי לשעבר, בשם זואי גרגורי, כי היא פיתתה את זמר הפופ וגרמה לו להתנשק איתה, למרות שהוא ודיאז היו עדיין בקשר.
עוד חשפה גרגורי על האירוע כי פגשה את טימברלייק באחת מהמסיבות באחוזת פלייבוי הידועות לשמצה, שם היא ניגשה אליו לראשונה והתחילה איתו.
למרות שהוא סירב בהתחלה וטען שהוא נמצא בקשר מחייב כרגע, גרגורי לא התייאשה והמשיכה לחזר אחרי הזמר בתירוץ ש"קמרון לא פה עכשיו", ולבסוף לטענתה הוא נכנע לחיזוריה.
"הוא לא רצה לצאת לא גברי", טענה כוכבת הפלייבוי. "שנינו נכנסו לחדר, התפטשנו, ונשארנו רק עם תחתונים", אמרה גרגורי והמשיכה: "לא קיימנו יחסי מין, רק התמזמזנו".
זו לא הפעם הראשונה שג'סטין מואשם בבגידה. כשבריטני ספירס הוציאה את ספרה "האישה שבי" חשפה שם שכשיצאה עם הזמר, הוא בגד בה לטענתה עם זמרת אחרת, ונתפס לעייני מצלמות הפפארצי ביחד איתה יוצאים ממלון באמצע הלילה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה